Fitness Seller

gewicht blijft hetzelfde (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joeylicious

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2010
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
hallo ben nieuw hier , omdat ik een beetje radeloos ben kom ik hier eventjes kijken .
ik ben een bokser en moet gewichtverliesen voor een wedstrijd binnen 6maand ongeveer , ik train 2x boksen en 3 maal een andere gevechtsport die veel inspanning vraagt , daarbij ga ik nog 1 keertje per week lopen ongeveer een uurtje .
ik ben een 1m.85 en een goeie 100kg ik ben nu al bijna 1.5 maand gestopt met cola of andere suikerhoudende dranken te drinken buiten red bull, ik drink ongeveer 3-5 liter water .
s'morgens eet ik 2 granny koeken , om 10uur ongeveer 3 boterhammen met belege kaas , s'middags meestal een smos met weinig mayonaise om 3 uur een appel en op maandag, woensdag, en vrijdag eet ik geen avondmaal meer en is dit het laatse wat ik eet een appel of af en toe een banaan voor de training
ik train zeer stevig , maar val geen grammetje af,
nu heb ik al gehoord van clenbuterol , ik weet dat het niet gezond is en wil echt nog gewicht kwijt , is clenbuterol aan te raden bij mij of niet ik hoor het graag van jullie
 
zo zie je maar dat je met een slecht voedings-schema nergens heen gaat,

inlezen kerel ! forum staat vol met informatie
 
Ja miljaar, je eet amper. Of je denkt dat je weinig eet (en stiekem eet je - om het hongergevoel kwijt te spelen - nog een hoop troep) of je eet daadwerkelijk te weinig en te ongezond en bijgevolg heeft uw lichaam zich aangepast aan de situatie. Meer en gezonder eten!
 
dus clenbuterol is geen aanrader dan ik , :(
 
dus clenbuterol is geen aanrader dan ik , :(

Probeer minimaal 6x per dag een maaltijd te eten die zowel eiwitten als kolydraten bevat.

Je moet het kacheltje in je lichaam brandend houden he , ( dat kacheltje is dus je stofwisseling) en je voeding is het hout;)

6 x per dag te eten zul je meer vet verbranden dan als je helemaal niks eet.

PS na je training geen koli's meer maar veel groenten en voldoende eiwit

Groeten

Danny
 
Back
Naar boven