XXL Nutrition

Gewicht Bruto / Netto - test 250mg

Bezoekers in dit topic

JHA

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2012
Berichten
36
Waardering
19
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Guys & Girls,

Vanmorgen vond ik het tijd voor wat verdieping. (ben toch vrij, dus naast te eten, preppen meer en meer inlezen).
Ik lees hier en daar op het forum dat er wordt gesproken over een eigen test aanmaak per dag. Die ligt gemiddeld tussen de 4mg /10mg per dag.

Neem nu mijn situatie;
Ik zet nu aan test 500mg per week / 400mg mast per week. Dit verdeelt over twee priksessies (voor de stabielere waarden)
Ik ga uit van een gemiddelde eigen aanmaak test per week. (7mg per dag / 49mg per week). Waarom neem ik dit gemiddelde omdat 45+ers zoals ik, minder test aanmaken als een gassie van 20jr.
Nu de aanmaak van test plat ligt tijdens je kuur, spreek je over -49mg per week.
Over de 500mg per week haal ik 99mg af.

Nu mis ik het gewicht van de esters?

Wat weten jullie over het gewicht van de test en mast?
Hoe bereken jullie de netto mg van twee soorten?
Wat nemen jullie aan verlies, zoals restant in ampul?

Dit kan voordelen hebben zonder te veel of juist te weinig AAS te zetten, volgens mij.
Wat dan invloed heeft op je progressie in je kuur en je portemonnee.

Greetz Jim
 
Belangrijke tip: don't assume anything.
Meten is weten, laat je bloedwaarden checken. Voor, na, tijdens.
En, maak het allemaal niet moeilijker dan het is.
 
Nu de aanmaak van test plat ligt tijdens je kuur, spreek je over -49mg per week.

Tuurlijk niet.. je vervangt je eigen test toch met wat je injecteert. Het is niet wat je injecteert - je eigen aanmaak..

Wat weten jullie over het gewicht van de test en mast?

Daar is wel wat over te vinden op internet, weet het niet uit mijn hoofd.

Maar goed waarom wil je dat weten?
Je weet toch uberhaupt niet eens of er wel 500 mg in die 2 ml zit? Misschien zit er maar 400 in, daar heb je dus niks aan.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Wanneer het over AAS dosissen gaan spreken we altijd over bruto, dus wat op de vial/ampul aangegeven staat.

Gaan rekenen met ester gewicht heeft geen nut, daarbij komend klopt het exacte aantal milligrammen aangegeven door het UG lab 100% niet. Ongeacht of je het "meest betrouwbare" merk hebt zal er altijd een marge zijn.
 
250mg test e is 180mg met het estergewicht eraf. Zou procentueel hetzelfde met mast e zijn lijkt mij. (Beiden enanthaat)
 
250mg test e is 180mg met het estergewicht eraf. Zou procentueel hetzelfde met mast e zijn lijkt mij. (Beiden enanthaat)

Maar wat moet hij met die informatie? :P
Gaat hij nu extra test/mast zetten om netto 500 mg te krijgen?
Zit er wel 250 mg in een ml?
Waarom zou hij perse netto 500 mg willen? Wat is daar de reden voor, gain je meer? ja ofc maar dan kan je net zo goed 600 zetten, gain je nog meer.
 
Niet gaan kuren, Jim.
 
ik reken dit ook mee, kijk altijd netto, vooral als je ook oral low dose meepakt dan is het moeilijk te vergelijken met het totaal aantal mg netto.
goede post by the way, vind dit hele forum vaak te onnauwkeurig betreft estergewicht.

200mg mast zie ik bijvoorbeeld vaak langskomen, dit is netto ongeveer 135mg.
als iemand 20mg winstrol adviseert als toevoeging word er flink gelachen dit is 140mg per week dus meer dan masteron, nou zeg ik niet dat masteron en winstrol hetzelfde zijn.

het nadeel van alleen bruto kijken is dat middelen vaak verschillende esters hebben bv test prop vergelijken met enanthaat of sustanon.

vraag aan TS wat bedoel je met -99mg in je eerste post met 500mg test?
 
  • Like
Waarderingen: JHA
ik reken dit ook mee, kijk altijd netto, vooral als je ook oral low dose meepakt dan is het moeilijk te vergelijken met het totaal aantal mg netto.
goede post by the way, vind dit hele forum vaak te onnauwkeurig betreft estergewicht.

200mg mast zie ik bijvoorbeeld vaak langskomen, dit is netto ongeveer 135mg.
als iemand 20mg winstrol adviseert als toevoeging word er flink gelachen dit is 140mg per week dus meer dan masteron, nou zeg ik niet dat masteron en winstrol hetzelfde zijn.

het nadeel van alleen bruto kijken is dat middelen vaak verschillende esters hebben bv test prop vergelijken met enanthaat of sustanon.

vraag aan TS wat bedoel je met -99mg in je eerste post met 500mg test?
Daarmee bedoel ik dat ik van de test e mijn eigen aantal aftrek (wat dus plat ligt).
 
ik reken dit ook mee, kijk altijd netto, vooral als je ook oral low dose meepakt dan is het moeilijk te vergelijken met het totaal aantal mg netto.
goede post by the way, vind dit hele forum vaak te onnauwkeurig betreft estergewicht.

200mg mast zie ik bijvoorbeeld vaak langskomen, dit is netto ongeveer 135mg.
als iemand 20mg winstrol adviseert als toevoeging word er flink gelachen dit is 140mg per week dus meer dan masteron, nou zeg ik niet dat masteron en winstrol hetzelfde zijn.

het nadeel van alleen bruto kijken is dat middelen vaak verschillende esters hebben bv test prop vergelijken met enanthaat of sustanon.

vraag aan TS wat bedoel je met -99mg in je eerste post met 500mg test?

Wat orals betreft zeker met je eens.
 
lees de bijsluiter, dit is bijvoorbeeld sustanon
mg voor mg is proprionaat veel sterker dan isocaproaat, 80% tegen 45%, dus je moet er bij het kiezen van jouw testosteronsoort wel een beetje rekening meehouden, maar de gangbare esthers liggen allemaal wel rond de 70-75%
 

Bijlagen

  • 20200329_131524.jpg
    20200329_131524.jpg
    128 KB · Weergaven: 101
Back
Naar boven