XXL Nutrition

Gewicht tussen de bulk en cut. (Wanneer-waarom?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en even andersom wanneer jullie bulken hoe snel komen jullie aan ?
 
en even andersom wanneer jullie bulken hoe snel komen jullie aan ?
Weekgemiddelde week 1 86.9kg START
Weekgemiddelde week 2 87.5kg
Weekgemiddelde week 3 87.6kg
Weekgemiddelde week 4 88.3kg
Weekgemiddelde week 5 88.7kg
Weekgemiddelde week 6 88.9kg
Weekgemiddelde week 7 89.2kg
Weekgemiddelde week 8 90.3kg
Weekgemiddelde week 9 91.0kg
Weekgemiddelde week 10 91.0kg
Weekgemiddelde week 11 91.6kg
Weekgemiddelde week 12 92.4kg
Weekgemiddelde week 13 93.3kg
Weekgemiddelde week 14 94.3kg
Weekgemiddelde week 15 94.5kg
Weekgemiddelde week 16 95.3kg
Weekgemiddelde week 17 95.8kg
Weekgemiddelde week 18 96.8kg
Weekgemiddelde week 19 97.4kg
Weekgemiddelde week 20 98.1kg
Weekgemiddelde week 21 99.0kg
Weekgemiddelde week 22 99.2kg
Weekgemiddelde week 23 99.7kg
Weekgemiddelde week 24 100.5kg EINDE
 
Weekgemiddelde week 1 86.9kg START
Weekgemiddelde week 2 87.5kg
Weekgemiddelde week 3 87.6kg
Weekgemiddelde week 4 88.3kg
Weekgemiddelde week 5 88.7kg
Weekgemiddelde week 6 88.9kg
Weekgemiddelde week 7 89.2kg
Weekgemiddelde week 8 90.3kg
Weekgemiddelde week 9 91.0kg
Weekgemiddelde week 10 91.0kg
Weekgemiddelde week 11 91.6kg
Weekgemiddelde week 12 92.4kg
Weekgemiddelde week 13 93.3kg
Weekgemiddelde week 14 94.3kg
Weekgemiddelde week 15 94.5kg
Weekgemiddelde week 16 95.3kg
Weekgemiddelde week 17 95.8kg
Weekgemiddelde week 18 96.8kg
Weekgemiddelde week 19 97.4kg
Weekgemiddelde week 20 98.1kg
Weekgemiddelde week 21 99.0kg
Weekgemiddelde week 22 99.2kg
Weekgemiddelde week 23 99.7kg
Weekgemiddelde week 24 100.5kg EINDE
en wanneer je niet meer aankomt zeg maar wekelijks dan ga je in kcal omhoog ?
ik zit al 2 weken vast op hetzelfde gewicht nu
 
en wanneer je niet meer aankomt zeg maar wekelijks dan ga je in kcal omhoog ?
ik zit al 2 weken vast op hetzelfde gewicht nu

Zal dan idd verhogen met een kcal of 200
 
en wanneer je niet meer aankomt zeg maar wekelijks dan ga je in kcal omhoog ?
ik zit al 2 weken vast op hetzelfde gewicht nu
Indien me weekgemiddelde niet steeg of vrij minimaal dan uiteraard meer kcal pd eten. Verhogingen waren meestal +200kcal.
 
Ben wel consistent met de kcal als je verhoogd dat je echt elke dag +200kcal eet anders kom je echt in de knoop met je data. Elke dag exact het aantal kcal eten en niet doordeweeks minder en compenseren in het weekend, want dat gaat gegarandeerd mis.
 
Ben wel consistent met de kcal als je verhoogd dat je echt elke dag +200kcal eet anders kom je echt in de knoop met je data. Elke dag exact het aantal kcal eten en niet doordeweeks minder en compenseren in het weekend, want dat gaat gegarandeerd mis.
dat is inderdaad een punt ik vind weekenden vaak lastig omdat ik geen ritme heb op een doordeweekse werkdag zijn het altijd vaste eet tijden.
en ik werk niet in het weekend dus hoeveel dat scheelt kwa behoefde weet ik niet precies .
 
dat is inderdaad een punt ik vind weekenden vaak lastig omdat ik geen ritme heb op een doordeweekse werkdag zijn het altijd vaste eet tijden.
en ik werk niet in het weekend dus hoeveel dat scheelt kwa behoefde weet ik niet precies .
Zou dit dan toch snel leren, want voeding is doorslaggevend voor alles. Indien je dit niet maximaal beheerst zou ik de moeite niet eens doen om überhaupt te trainen. Kunt toch gewoon dmv een app bijhouden wat je eet in het weekend, dat het andere tijdstippen zijn boeien.
 
Zou dit dan toch snel leren, want voeding is doorslaggevend voor alles. Indien je dit niet maximaal beheerst zou ik de moeite niet eens doen om überhaupt te trainen. Kunt toch gewoon dmv een app bijhouden wat je eet in het weekend, dat het andere tijdstippen zijn boeien.
vaak eet ik gewoon extra veel in het weekend zodat het voor mijn gevoel goed zit.
maar ja inderdaad zal het allemaal eens gaan bijhouden met een ap.
 
vaak eet ik gewoon extra veel in het weekend zodat het voor mijn gevoel goed zit.
maar ja inderdaad zal het allemaal eens gaan bijhouden met een ap.
Ja dit is dus vrijwel het domste wat je kunt doen. Eten op gevoel en niks tracken.

Laatste paar weken van mijn bulk zat ik ruim boven de 5k kcal pd, als ik zou moeten eten op gevoel zou ik waarschijnlijk gestopt zijn bij 3k. En gegarandeerd gewicht verliezen. Gevoel eten is een fabeltje of je gebruikt zoveel gear dat je toch aankomt van een appel.
 
Ja dit is dus vrijwel het domste wat je kunt doen. Eten op gevoel en niks tracken.

Laatste paar weken van mijn bulk zat ik ruim boven de 5k kcal pd, als ik zou moeten eten op gevoel zou ik waarschijnlijk gestopt zijn bij 3k. En gegarandeerd gewicht verliezen. Gevoel eten is een fabeltje of je gebruikt zoveel gear dat je toch aankomt van een appel.
nou dan ga ik vanaf nu de weekenden goed in de gaten houden met de ap
kijken wat dit me brengt
bedankt voor de hulp.
ik zit rond de 4000 kcal op dit moment.
 
nou dan ga ik vanaf nu de weekenden goed in de gaten houden met de ap
kijken wat dit me brengt
bedankt voor de hulp.
ik zit rond de 4000 kcal op dit moment.
“Rond”

Dus 3600kcal of 4200 kcal, nogmaals voeding is doorslaggevend. Kunt 13994920 curls doen maar zolang je voeding niet spot on is maakt het weinig uit.
 
Back
Naar boven