XXL Nutrition

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
congrats-tm-proud-of-you-im-so-proud-of-you-53200229.png
 
Je moet bij een andere spotter ook minimaal 5 minuten de tijd nemen om ze uit te leggen dat ze pas moeten helpen als je bijna doodgaat onder de lading
 
Wat een trieste bedoeling
 
Training van vandaag:
Warming up bestond uit:
-Shoulder rotations
-Lat pulldown
-Face pulls
-Tricep pushdown.

Barbell Bench press(rust 4:00 min):
Set 1 : 120x1
Set 2 : 125x1
Set 3 : 132.5x1
Set 4 : 140x1
Set 5 : 145x1 (Fail)


Normaal bench ik op zaterdag maar ivm sociale verplichting kan ik morgen niet.
Omdat ik dus op een ander tijdstip train dan normaal waren mijn gebruikelijke spotters ook niet aanwezig.
Aan een onbekende gevraagd of hij mij kon spotten(set 5), wat er gebeurde moet ik nog steeds verwerken.
Bar raakt mijn borst en die chef begint gelijk te helpen, niet één miliseconden mogen strijden ofzo.
Volgens mij was het meer dat hij een rack pull doet en ik die eronder ligt om te kijken naar zijn klokkenspel.

Ook nog 147,5kg geprobeerd met een andere spotter, maar ook dat ging hem niet worden.
Denk dat donderdagavond zwaar deadliften en vrijdagochtend zwaar benchen niet echt een goede combi is.

Hij had de focus volledig op jouw aardappel terwijl jij daar lag en opeens dacht die dat je eronder zou blijven liggen dus trok hij die bar van je af.
 
Aan een onbekende gevraagd of hij mij kon spotten(set 5), wat er gebeurde moet ik nog steeds verwerken.
Bar raakt mijn borst en die chef begint gelijk te helpen, niet één miliseconden mogen strijden ofzo.
Volgens mij was het meer dat hij een rack pull doet en ik die eronder ligt om te kijken naar zijn klokkenspel.

Ook nog 147,5kg geprobeerd met een andere spotter, maar ook dat ging hem niet worden.
Denk dat donderdagavond zwaar deadliften en vrijdagochtend zwaar benchen niet echt een goede combi is.

herkenbaar :headbang:
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven