XXL Nutrition

Gewichthef schoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snoob

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
11.965
Waardering
1.006
Lengte
1m93
Massa
126kg
Ik heb gisteren Ironworks III geprobeerd maar die Adistars zijn veel te smal voor mijn voeten, kent iemand een goed merk dat ik op korte termijn kan bestellen ?
 
Heb hetzelfde probleem. Haalde de binnenzool uit de Adidas schoenen, dit schiep wat meer ruimte.
Ben later overgestapt op Poolse schoenen en Do-Win's (die kun je hier bestellen).

Overige, recente, topics over gewichthefschoenen hier en hier.
 
Bekend probleem. Die hakschoentjes van goodlift moet je wel in passen.
 
snoob ik heb van goodlifts nog een paar powerlifting schoenen staan, die hoge dus, maat 45 kleur blaauw,iets voor je???
[Link niet meer beschikbaar]
 
snoob ik heb van goodlifts nog een paar powerlifting schoenen staan, die hoge dus, maat 45 kleur blaauw,iets voor je???
[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb 46-47 :o
 
Ik ben ook bezig met een keuze te maken in verschillende schoenen. Ik heb smalle voeten met maat 42,5, dus ik denk dat ik voor de adistars ga, maar dit is mss iets voor jou: De schoenen van Stefan Botev, die gaan tot maat 50. Ik geloof dat ze 120$ kosten in de USA, maar aangezien ze in Bulgarije gemaakt worden, kunnen ze ook rechtstreeks uit Europa verstuurd worden. Ik weet niet wat de exacte prijs dan is, maar de e-mail staat op de site hieronder.
Ze hebben een houten zool voor extra duurzaamheid. En ik vind ze er echt prachtig uitzien.

botevshoes+002.jpg



http://gwenweightlifting.blogspot.com/
(halverwege de pagina staan foto's en beschrijving.
 
Back
Naar boven