XXL Nutrition

gewichthefschoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vaak lichtste

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
188
Waardering
7
ik wil gewichthefschoenen kopen. Er zullen wel genoeg internetsites zijn die zulke schoenen aanbieden.

Maar ik wil ze eerst passen voor ik ze aankoop en via online-shoppen gaat dat natuurlijk niet.
Kan er mij iemand een adres van een winkel geven waar ze gewichthefschoenen verkopen?

ps ik heb maat 44, als er iemand een paar verkoopt, we kunnen altijd eens afspreken.
 
Er is nergens een winkel die deze verkoopt. Dus het zal op internet moeten gebeuren.
 
Luc Dobbelaere van S&S Fitness in Merelbeke verkoopt gewichthefschoenen.
Ik weet wel niet ofdat hij er in voorraad heeft.

Je kan hem misschien een mailtje sturen
S&S Fitness
 
ik zal is gaan kijken bij Luc. Maar in Nederland moeten ze dat toch ergens hebben he????
 
Ik heb er eergisteren besteld!

Shoes 3 schoenen + 60 euro verzendkosten haha! maar goed had ze hard nodig!
 
Hier kun je een paar voor minder dan 70 EUR kopen incl. verzendkosten. Zijn fijne schoenen, zeker voor de wat bredere voet.
Je kunt voorstellen of je ze mag ruilen als ze niet passen? Bij Nerlinger is dat in ieder geval geen punt, weet ik uit ervaring.
 
Ik heb er eergisteren besteld!

Shoes 3 schoenen + 60 euro verzendkosten haha! maar goed had ze hard nodig!

Deze zijn super, 'k heb ze al aangehad.
Volgens mij neem je ze wel best een half maatje kleiner dan je normale schoenen.
 
Deze zijn super, 'k heb ze al aangehad.
Volgens mij neem je ze wel best een half maatje kleiner dan je normale schoenen.

Mijn speerwerp schoenen zijn 46 2/3 deze heb ik in maat 45 besteld. De schoenen waar ik nu op squat all starss ChucK norris zijn zelfs maar 44...
Mijn huidige schoenmaat zit tussen de 45 en 46,5... gemiddeld..
 
Hier kun je een paar voor minder dan 70 EUR kopen incl. verzendkosten. Zijn fijne schoenen, zeker voor de wat bredere voet.
Je kunt voorstellen of je ze mag ruilen als ze niet passen? Bij Nerlinger is dat in ieder geval geen punt, weet ik uit ervaring.

Ze verkopen ook speerwerp spikes voor 54 euro... lijkt me nogal sterk, dat de kwaliteit super is. Hoewel ze menen dat de Chinese selectie ook op die schoenen traint (gewichthefschoenen)
 
ik dacht dat Luc van S & S fitness een dure vogel was, maar een paar ironwork II van adidas kosten bij hem maar 108 euro. Bij Nerlinger kosten die dan 112 en dan komt er nog eens verzendingskosten bij en dan heb ik ze nog niet kunnen passen.
 
Ik ken wel iemand, maar dat is zo'n grote flapdrol dat ik het hem niet gun :D
 
Goed topic! Mijn Kswiss beginnen te scheuren:P

Suggesties zijn meer dan welkom:D
 
Ik heb er eergisteren besteld!

Shoes 3 schoenen + 60 euro verzendkosten haha! maar goed had ze hard nodig!

wtf man, 60 euro! waar moeten die dingen vandaan komen.. das wel heel sick hoor
 
Mijn speerwerp schoenen zijn 46 2/3 deze heb ik in maat 45 besteld. De schoenen waar ik nu op squat all starss ChucK norris zijn zelfs maar 44...
Mijn huidige schoenmaat zit tussen de 45 en 46,5... gemiddeld..

ik denk dat je chuck taylors bedoeld ;) maar maakt het zoveel uit op watvoor schoenen je squat? en waar maakt het voor uit, je knieen, kracht, balans of?
 
ik denk dat je chuck taylors bedoeld ;) maar maakt het zoveel uit op watvoor schoenen je squat? en waar maakt het voor uit, je knieen, kracht, balans of?

Bij te softe zolen zou je last kunnen krijgen van rug. Zie ook door de bomen het bos niet meer eigenlijk.

Maar dan lees je weer over gebruik van verschillende schoenen voor gewichtheffen, deadliften, squaten etc:rolleyes:
 
gewichtheffen (+ squat): iets met een hiel onder
deadliften: zonder schoenen
al de rest: platte schoenen (chuck taylor oid)
 
Ik draag altijd gewoon All Stars tijdens het trainen, gaat echt perfect. Ik moet ook nieuwe hebben, maar in alle winkels waar ik kom zijn ze boven maat 42 uitverkocht en niet meer leverbaar. Sucks big-time, maar ja, gewoon doorzoeken.
 
Back
Naar boven