MuscleMeat

gewichts/vet toename vriendin door medicatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

skunk_W

Novice
Lid geworden
24 mrt 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m72
hallo zal me effe voor stellen, ik ben skunk_w ben zelf mannelijk, ben 29 jaar, maar zoek hulp voor men vriendin 28 jaar.
het zit namelijk zo, 10 jaar geleden leerden we mekaar kennen en ze was toen te mager zeg ma, 45 kg voor een lengte van 1m70.
maar ze kon eten wat ze wou,zoveel als ze kon maar kwam geen gram bij.
toen is van een burn out in een depressie gesukkeld waardoor de dokters maar de enne medicatie en anti depressieva bleven voorschrijven.
nu is ze sinds een de laatste 5 jaar van 50 kg naar 78 kg gegaan, ze probeert zoveel mogelijk te bewegen en op haar voeding te letten, maar haar stofwisseling ligt praktisch stil en is haar energie niveau is ook erg laag.
nu is de vraag of er iemand een goed product weet wat haar zou helpen, Fat blocker of Fat releaser of Fat burner,maar dan wel een dat ook effectief werkt want haar gewichtstoename heeft haar heel onzeker gemaakt en ze schaamt zich voor haar buik, dus probeer haar hierdoor te helpen zo goed en slecht ik kan,
dus als iemand mij zou kunnen verder helpen zou ik eeuwig dankbaar zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga nou eerst eens naar de dokter en laat haar bloed eens testen.
Test in ieder geval de schildklier, TSH/T4/T3.
Kan best zijn dat haar schildklier niet goed meer werkt, daar hoort ook laag energie/vermoeidheid als klacht bij.

Altijd maar rare middeltjes zoeken ipv de oorzaak te achterhalen...
 
Van een antidepressivum zelf kom je niet aan. Wel kan t eetlust opwekken waar door je misschien wel nog meer eet onbewust.

Als je t niet weet laat eerst een x bloedprikken op schildklier en indien mogelijk wat breder.

Hou bij wat ze echt eet. Alles. Kijk naar haar onderhoud daarbij. Post t desnoods hier.
 
maar ze kon eten wat ze wou,zoveel als ze kon maar kwam geen gram bij.
toen is van een burn out in een depressie gesukkeld waardoor de dokters maar de enne medicatie en anti depressieva bleven voorschrijven.
nu is ze sinds een de laatste 5 jaar van 50 kg naar 78 kg gegaan, ze probeert zoveel mogelijk te bewegen en op haar voeding te letten, maar haar stofwisseling ligt praktisch stil en is haar energie niveau is ook erg laag.
nu is de vraag of er iemand een goed product weet wat haar zou helpen, Fat blocker of Fat releaser of Fat burner,maar dan wel een dat ook effectief werkt want haar gewichtstoename heeft haar heel onzeker gemaakt en ze schaamt zich voor haar buik, dus probeer haar hierdoor te helpen zo goed en slecht ik kan,
dus als iemand mij zou kunnen verder helpen zou ik eeuwig dankbaar zijn

Volgens wie?
 
Welke medicatie precies?
Ze kan beter stoppen met die zooi. Het geneest niet zoals een antibioticum. Psychiaters schrijven het voor als snoepjes.
Ze gaat ook nog maanden ontwenningsverschijnselen krijgen.
Puur vergif.
 
Welke medicatie precies?
Ze kan beter stoppen met die zooi. Het geneest niet zoals een antibioticum. Psychiaters schrijven het voor als snoepjes.
Ze gaat ook nog maanden ontwenningsverschijnselen krijgen.
Puur vergif.

Ik zou je willen vragen voorzichtig te zijn met adviseren m.b.t. medicatie. Jij bent geen deskundige en weet nagenoeg niets van de context. Het medisch personeel in Nederland is vrij goed opgeleid en kan hoe dan ook een beter oordeel vormen dan een stel leken achter hun computer.
 
Ik zou je willen vragen voorzichtig te zijn met adviseren m.b.t. medicatie. Jij bent geen deskundige en weet nagenoeg niets van de context. Het medisch personeel in Nederland is vrij goed opgeleid en kan hoe dan ook een beter oordeel vormen dan een stel leken achter hun computer.
Mijn ex kreeg ook zomaar van alles en nog wat voor geschreven en dit ging vooral ook over anti depressieva. Ze werd zelfs na een tijdje niet meer ongesteld door die rotzooi. Wel kreeg ze andere shit waar ik van mee mocht snoepen om mijn drugs kater 80% te verminderen top spul was dat.
 
Ik zeg dan ook nergens dat anti-depressiva fantastisch spul zonder bijwerkingen is. Het is alleen voor sommige mensen wel nodig om hun emoties af te vlakken, zodat ze zich niet zo vreselijk kut voelen dat ze zich van kant willen maken. Dan zijn vrij heftige bijwerkingen ook geoorloofd, imo.

Wel ironisch dat net jij medicatie (die wss nodig was) zwart zit te maken, terwijl je onlangs nog DNP gebruikte om wat sneller te kunnen cutten. Uiteraard wel met een korte pauze zodat je tussendoor nog wat drugs kon gebruiken op een festival. Als je dat wil doen, be my guest. Maar houd je alsjeblieft niet bezig met medisch advies, want daar weet je overduidelijk niets van.
 
Mijn ex kreeg ook zomaar van alles en nog wat voor geschreven en dit ging vooral ook over anti depressieva. Ze werd zelfs na een tijdje niet meer ongesteld door die rotzooi. Wel kreeg ze andere shit waar ik van mee mocht snoepen om mijn drugs kater 80% te verminderen top spul was dat.
en ik ben de pannekoek :)
 
Ik zeg dan ook nergens dat anti-depressiva fantastisch spul zonder bijwerkingen is. Het is alleen voor sommige mensen wel nodig om hun emoties af te vlakken, zodat ze zich niet zo vreselijk kut voelen dat ze zich van kant willen maken. Dan zijn vrij heftige bijwerkingen ook geoorloofd, imo.

Wel ironisch dat net jij medicatie (die wss nodig was) zwart zit te maken, terwijl je onlangs nog DNP gebruikte om wat sneller te kunnen cutten. Uiteraard wel met een korte pauze zodat je tussendoor nog wat drugs kon gebruiken op een festival. Als je dat wil doen, be my guest. Maar houd je alsjeblieft niet bezig met medisch advies, want daar weet je overduidelijk niets van.
Ik mag mijn mening echt wel geven wat ik van anti depressieva vind. Ook praat nergens DNP goed en het is zeker ook gewoon rommel. Zeker erger dan antidepressiva. Maar long term weet ik niet 2 weken dnp op 400 of 10 jaar anti depressieva ? Kan mezelf hier niet over uitlaten tho. Intreseerd me verder ook niks.

Wel makkelijk om DNP hier bij te betrekken. Jij gebruikt DNP dus jij hebt geen verstand van anti depressiva ? Bietje hetzelfde als je eet een cheatmeal dus jij hebt geen verstand van voeding.
 
hallo zal me effe voor stellen, ik ben skunk_w ben zelf mannelijk, ben 29 jaar, maar zoek hulp voor men vriendin 28 jaar.
het zit namelijk zo, 10 jaar geleden leerden we mekaar kennen en ze was toen te mager zeg ma, 45 kg voor een lengte van 1m70.
maar ze kon eten wat ze wou,zoveel als ze kon maar kwam geen gram bij.
toen is van een burn out in een depressie gesukkeld waardoor de dokters maar de enne medicatie en anti depressieva bleven voorschrijven.
nu is ze sinds een de laatste 5 jaar van 50 kg naar 78 kg gegaan, ze probeert zoveel mogelijk te bewegen en op haar voeding te letten, maar haar stofwisseling ligt praktisch stil en is haar energie niveau is ook erg laag.
nu is de vraag of er iemand een goed product weet wat haar zou helpen, Fat blocker of Fat releaser of Fat burner,maar dan wel een dat ook effectief werkt want haar gewichtstoename heeft haar heel onzeker gemaakt en ze schaamt zich voor haar buik, dus probeer haar hierdoor te helpen zo goed en slecht ik kan,
dus als iemand mij zou kunnen verder helpen zou ik eeuwig dankbaar zijn
Wat versta je onder "op je voeding letten"? Dat is een begrip die mensen heel vaak gebruiken maar eigenlijk zegt het letterlijk niets. Als ik een large pizza weg vreet dan let ik ook op HOE ik die pizza naar binnen werk als een fat fuck.

Je vriendin krijgt meer calorieen binnen dan haar lichaam nodig heeft - dus het overschot wordt opgeslagen als vet. Als zij minder calorieen eet dan haar lichaam nodig heeft dan verliest ze vet. Dat is een basisregel waar geen enkel medicijn invloed op heeft. Een medicijn kan echter wel invloed hebben op hoeveel haar lichaam nodig heeft, maar die basisregel blijft staan: of je gaat er overheen, of je zit eronder.

Dus met andere woorden, zij zal haar eten uit moeten rekenen om te kunnen zien wat ze echt daadwerkelijk binnen krijgt.
 
Back
Naar boven