AndroidHealthClinic

gewichtsverlies na rugblessure??

Bezoekers in dit topic

G-Man

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2005
Berichten
40
Waardering
0
Beste mensen,

Ik was mijn winterdip net weer te boven dacht ik toen het op een vrijdagmiddag met deadliften helemaal mis ging. Stekende pijn in mijn onderrug. Ik heb 1 week niet getraind en toen een week heel rustig, ik dacht dat het toen al weer beter ging. Echter na die 2 weken ging ik tennissen en ging het helemaal mis. Ik loop nu 3 weken bij de fysio en ik vrees dat ik daar nog wel een week of 5-8 zoet ben. Daarom mijn vraag: als ik 9-12 weken niet train (ik wandel/jog wat) hoeveel kilo's ga ik dan kwijtraken denken jullie? Ik weet niet of hier wel antwoord op te geven is maar ik maak me er gewoon beetje druk om. Zal wel aan mij liggen.. Even nog wat gegevens: ik weeg nu 88 kg en ben 1.92 en 22 jaar. Ik bouw spiermassa normaalgesproken maar moeizaam op. En als jullie nog tips hebben om gewichtsverlies te beperken hoor ik ze graag! (ik probeer wel gewoon te blijven eten)
 
hang af van je metabolisme en nog aantal factoren, je zult zelf moeten kijken
 
ik weet niet hoe lang je al traind en vanaf welk gewicht je komt..

maar als je heel goed blijft eten, dus ook nog letten op je eiwitten, dan zal je in ieder geval minder (snel) kilo's kwijtraken..

hoeveel kilo's je precies gaat verliezen dat weet niemand, dat weet je zelf aan het einde van de rit..
 
Ik ben eens 5kg kwijt geraakt door 3 dagen ziekenhuis... Het kan dus enorm vlug gaan.
Maar ik denk als je goed op je voeding let dat je niet zo heel veel zal verliezen. en hetgeen je verliest zal je wel vlug terug hebben.
 
Als je goed blijft eten verlies je niet zoveel, maar belangrijker nog, die kilo's zitten er zo weer aan als je weer gaat trainen.
 
Back
Naar boven