XXL Nutrition

gewichtverlies

Bezoekers in dit topic

sta tijdje op je kop voor de weging
helpt mij meestal :p
 
Kwartier buikspier oefeningen in de sauna schijnt ook goed te helpen. Dat doen die paardenrenners altijd die bij die gokwedstrijden :) Weet het woord er ff niet voor
 
kan je beter gaan fietsen in de sauna...
 
Kwartier buikspier oefeningen in de sauna schijnt ook goed te helpen. Dat doen die paardenrenners altijd die bij die gokwedstrijden :) Weet het woord er ff niet voor

jockeys ;)
 
en dan vlak voor de wedstrijd natuurlijk, ja jockeys inderdaad.. wist dat het iets met DJ's te maken had LOL!!
 
ja dan leer je nog s wat :P snapte uberhaupt niet dat de TS als wedstrijdvechter met dit soort vragen komt...
 
ja dan leer je nog s wat :P snapte uberhaupt niet dat de TS als wedstrijdvechter met dit soort vragen komt...

true, en 200 gram teveel :s :s :s
 
ja dan leer je nog s wat :P snapte uberhaupt niet dat de TS als wedstrijdvechter met dit soort vragen komt...

Ik ben geen wedstrijdvechter maar een (onervaren) judoka
 
je ging toch een wedstrijd doen of niet?
 
je ging toch een wedstrijd doen of niet?

true en dan nog, als je gelijk welke sport doet met gewichtsklasses dan kent er toch wel IEMAND de regels zeker? :D
 
Ja, gelukkig hebben we de spuit 11 van dit forum nog. Meelullen is geen karma waard. Maar goed, je bent op dit forum specialer zonder karma als ik zie waar alle pygmeën karma voor hebben gekregen.

ik geef je wel karma hoor :)
 
je ging toch een wedstrijd doen of niet?

Ja, maar ik zou me eigen geen wedstrijdvechter noemen, ik ben heel onervaren, daarmee dat ik deze vraag stel.:p
 
je hebt toch een begeleider? (lijkt me hoor, misschien dat het bij de amateurs nog niet zo is)
 
Back
Naar boven