Fitness Seller

Gewoon simpel TRT?

Bezoekers in dit topic

Weet jij zo welke landen wat liberaler staan ten opzichte van test? Want ik heb door heel Europa wel kennissen.
 
En Griekenland. Pakjes kunnen ook meer gecontroleerd worden wanneer ze binnenkomen van die landen, ook al komen ze van Europa.
 
Nou een update, omdat het protocol voorschreef androgel 1 pompje voor 6 maanden te gebruiken dacht ik als ik nu zelf 125 mg test e neem wekelijks en de laatste weken voor 2e onderzoek weer ga smeren dan kan ik dan vragen om Nebido.

Nu merk ik helaas dat ik helemaal niet zeker weet of ik wel beter af ben met testosteron suppletie, Ik ben gestopt met het zelf dokteren met test E ug , en begonnen met braaf de androgel toe te passen. Ik gebruik wel 2 x de dosis dus 2 pompjes.

Ik merk wel dat ik slechter slaap, meer onrust en angstwaas voel en meer gespannen ben nu ik androgel gebruik ipv test e.

Twijfel om het hele verhaal af te kappen, of om nog door te gaan met smeren tot de volgende afspraak in Augustus, of om nog een maandje test E 125 mg te zetten ter overbrugging.

Hoe snel zal lichaamseigen aanmaak terug komen na 5 maand TRT?
 
Laatst bewerkt:
Nou een update, omdat het protocol voorschreef androgel 1 pompje voor 6 maanden te gebruiken dacht ik als ik nu zelf 125 mg test e neem wekelijks en de laatste weken voor 2e onderzoek weer ga smeren dan kan ik dan vragen om Nebido.

Nu merk ik helaas dat ik helemaal niet zeker weet of ik wel beter af ben met testosteron suppletie, Ik ben gestopt met het zelf dokteren met test E ug , en begonnen met braaf de androgel toe te passen. Ik gebruik wel 2 x de dosis dus 2 pompjes.

Ik merk wel dat ik slechter slaap, meer onrust en angstwaas voel en meer gespannen ben nu ik androgel gebruik ipv test e.

Twijfel om het hele verhaal af te kappen, of om nog door te gaan met smeren tot de volgende afspraak in Augustus, of om nog een maandje test E 125 mg te zetten ter overbrugging.

Hoe snel zal lichaamseigen aanmaak terug komen na 5 maand TRT?
In plaats van zelf doktertje te spelen, had je beter gedaan wat ze je in Androskliniek hadden voorgeschrven.
 
In plaats van zelf doktertje te spelen, had je beter gedaan wat ze je in Androskliniek hadden voorgeschrven.
Ik was al een maand bezig met test e op trt basis voor ik bij andros binnenkwam. Daardoor viel mijn waarde hoger uit waardoor ik maar 1 pompje voorgeschreven kreeg.
1 pompje maakte het verschil niet, en idd misschien toch beter braaf kunnen blijven smeren tot volgende afspraak na 6 maanden. Maar dat is niet hoe het nu is. Achteraf had ik idd beter die maanden nog door kunnen lopen tot aan de eerste afspraak, maar ik wilde na jaren een keer wat tempo erin brengen en zodoende voor zelf doktertje spelen gekozen. Niet handig misschien maar het is zo als het is nu helaas.
Daarbij na maanden dit forum afpluizen, en youtube en internet kwam ik tot de conclusie:
de behandeling bestaat uit of andro gel, of sustanon of nebido. alles op trt dosis, mijn eigen start is test E van een ug lab en ja dat is en blijft een risico. en Nee idealiter had ik het heel anders gewild, maar na jaren letterlijk gedoe met mn huisarts dat ik een gezonde hollandse vent was en dat een 9 en 11 nmol prima in de waarde valt, en dat spanning klachten allemaal psychisch zijn was ik er een keer klaar mee. Ik weet niet meer wat ik moet bespreken met een psych, en merkte veel meer rust en helder heid met een trt dosis aan test e. Ik hoopte dat van de arts te krijgen, maar ik kreeg 1 pompje androgel voor 6 mnd. Vandaar dit dilemma, met die dosis voelde ik mij weer even onrustig en futloos als ooit ervoor.

Ik ben 41 en nog nooit zelfgedokterd met een anabolen kuur of wat voor kuur dan ook. En mijn oprechte interesse is , hoeveel vertrouwen hebben jullie in de docs?
 
Laatst bewerkt:
Heb je dat aan de dr in de Androskliniek verteld dat je al een maand met TRT bezig was toen ze je bloed namen? In de Androskliniek zullen ze wel weten waarmee ze bezig zijn. Indien je dus niet verteld hebt dat je al een maand bezig was met zelf testosteron toe te dienen,heb je jezelf te kakken gezet. Het probleem met internet, fora en youtube is dat 90% bullshit is en je graag gelooft wat je zelf wilt horen.
 
Ik had t verteld ja
 
Androgel-Dosage-Chart.gif
1 pompje per dag is wel aan de lage kant hoor. Ik begon met twee en in overleg met arts Andros verhoogd naar 3 pompjes.

Bel je arts vraag of je iets meer mag smeren en vraag bij je afspraak in Aug naar Nebido. Ik ben er zeer tevreden mee.
 
Bekijk bijlage 457996 1 pompje per dag is wel aan de lage kant hoor. Ik begon met twee en in overleg met arts Andros verhoogd naar 3 pompjes.

Bel je arts vraag of je iets meer mag smeren en vraag bij je afspraak in Aug naar Nebido. Ik ben er zeer tevreden mee.
Ik zit op 4 pompjes zelfs, bloedresultaat wees uit dat ik daarmee op de bovengrens zit
 
Morgen weer een bloedonderzoek na 3 maanden. Wel even gekuurd tussendoor met 1ml test en 3ml primo maar dat is alweer een maand geleden. Ben na anderhalve week einde kuur begonnen met opbouwend smeren
 
Morgen weer een bloedonderzoek na 3 maanden. Wel even gekuurd tussendoor met 1ml test en 3ml primo maar dat is alweer een maand geleden. Ben na anderhalve week einde kuur begonnen met opbouwend smeren
Hoe kan je nu een bloedonderzoek doen ivm je TRT indien je nog maar een maand geleden gekuurd hebt? Wat voor zin heeft het om een resultaat te verkrijgen waar je niets mee bent.
 
Hoe kan je nu een bloedonderzoek doen ivm je TRT indien je nog maar een maand geleden gekuurd hebt? Wat voor zin heeft het om een resultaat te verkrijgen waar je niets mee bent.
Ik ben al een tijdje bezig met trt, ik weet welke waardes ik heb met tostran. Om de drie maanden word ik getest, deze keer word cholesterol alat etc meegenomen. Ik wil weten wat daar het resultaat van is.
 
Volgende week 2 consult na 6 mnd. Ik ga of totaal kappen, of over op Nebido. Even goed over nadenken nog.
 
Update, gisteren bij Andros geweest en heb Nebido voorgeschreven gekregen 1 in 10 weken.
herhaal recept, mag het zelf injecteren.

Toch twijfel ik nog of door te zetten of om geheel te stoppen met TRT. de waarde voor mijn TRT waren 9,3 en 12
Ik was onrustiger, en dikker wel sterker.
Nu met 6 maanden trt 12 kilo afgevallen, ik weeg nog maar 85
Voor mij een prima gewicht met de training die ik doe, dus op zich positief. Ook minder onrustig maar toch voel ik mij apart vaak.
Kan meerdere oorzaken hebben, ook ooit lyme gehad en tja dat blijft hardnekkig.

Geeft aan de ene kant zon onrust gevoel om de rest van mijn leven aan de testosteron suppletie te moeten zitten, en aan de andere kant wil ik ook niet de risicos lopen met een te laag testosteron gehalte.

Nu snap ik dat ik weer opmerkingen krijg van had je maar naar andros moeten luisteren of naar de arts.

Nou na een telefoonjte dat gevoelige tepels niet van testosteron suppl kan komen was ik redelijk sceptisch over de adviezen, of ja 90% van iedereen op het forum en internet moet debiel zijn

Mijn voorkeur heeft puur natuur zijn, ik heb nooit gekuurd, nooit drugs weinig alcohol rook niet, dus twijfel bizar om door te gaan met trt

Andere kant is een hel periode door met uitzicht op misschien weer een waarde van 9 in het beste geval ook niet zo prettig.


Ik heb het recept liggen, en ga het na het weekend ophalen als ik besluit door te gaan.
 
Nou kijk aan, Nebido TRT. Ik zou zeggen probeer het eens een tijd, mij bevalt het prima.

Sta er wel van te kijken dat je het zelf mag zetten.
Ik weet dat er gasten zijn die rustig 4 ml wegduwen, maar in mijn ervaring is het iets wat je beter kunt laten zetten.
De vloeistof is taai en Bayer adviseert de 4 ml in drie minuten te zetten. Zelf drie minuten roeren in je bilspier lijkt me lastig, dokter of doktersassistente zet het bij mij en dat bevalt goed.

Maarre, congrats!
 
Vandaag nebido ingespoten op 2 plaatsen paar cm van elkaar 2 x 2 ml, is dat een groot probeem met gelijkmatige afgifte over 10 weken?

Net de apotheek gebeld, maar kreeg maar een vaag antwoord, toen ik doorvroeg wist ze het ook eigenlijk niet.

Iemand een idee?
 
Back
Naar boven