MuscleMeat

Gewrichtspijn

Bezoekers in dit topic

David

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
34
Waardering
0
Hallo allemaal,

Heb me vorige week do. door slecht op te warmen en onmiddellijk te stretchen geblesserd aan mijn biceps. Heb die dag toch doorgetraind (borst) en de pijn was wel te verbijten. Maar sinds de volgende dag heb ik erorme pijn aan mijn elleboog gewricht en ook wat aan de aanhechting aan mijn schouder. Trainen met zwaar gewicht is praktisch onmogelijk. Iemand idee hoelang dit kan duren of wat ik kan doen om herstel te bespoedigen? Alvast bedankt!
 
afhankelijk van wat het precies is denk ik dat het gewoon overbelasting is.. het periost kan misschien beetje opgerekt zijn waardoor je pijn hebt.. 4-7 dagen zou dat over moten zijn.. zo niet ff dokter bellen..
 
hmmz heb ook wel eens last gehad van het elleboog gewricht..

Eventjes rustig aandoen dan moet het vanzelf over gaan
 
Ik heb er wel eens last van gehad en eigenwijs doorgetraint en heb er toen 3 weken last van gehad.
Dus niet door de pijn heen trainen maar naar je lichaam luisteren dus ! en rust nemen !

ciao
 
Heb het ook gehad pijnlijke elleboog, schouder en pols gaat over als je ff rust en goed blijft eten.
Misschien interessant om weten: heb ook glucosamine gebruikt en alle gewrichtpijn was binnen een week weg.
 
@ admin: ben ook glucosamine aan het gebruiken en moet zeggen na enkele dagen is het al stukken beter. Vandaag terug rustig aan wat gaan trainen zonder echte pijn dus loopt wel los.
Bedankt voor de reacties allemaal.
 
Back
Naar boven