XXL Nutrition

[GEZ] Julien Blommaert info (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
3.974
Waardering
2
Beste,

Ik zoek info over Julien Blommaert. Ik zoek hoofdzakelijk foto's van de periode 1980 tot 1990. Liefst foto's uit de tijd met de personen die hij trainde, hoeft niet. Alle foto's uit die tijd zijn welkom. Ik zoek namelijk iemand die met hem trainde maar ik heb geen naam, niets.

Blommaert is/was een grote naam maar via Google vind ik niet echt iets.

Alvast bedankt!:cool:


Als deze verkeerd staat, mijn excuses



EDIT: Specifieker, de mensen die hij heeft getrained in de lichtgewichten klasse
 
Laatst bewerkt:
Blommaert sux ass
 
ow stoer ik woon ook in de peter benoitlaan

enkel niet in brugge :x
 
Blommaert is/was (iig) een grote oplichter...

Onze trainer had een toestel van hem gekocht, geld betaalt, maar leveren ohhh maar, heeft tien keer moeten bellen eer hij het wou leveren... (eigenlijk wou hij gewoon het geld houden)...
 
Blommaert is/was (iig) een grote oplichter...

Onze trainer had een toestel van hem gekocht, geld betaalt, maar leveren ohhh maar, heeft tien keer moeten bellen eer hij het wou leveren... (eigenlijk wou hij gewoon het geld houden)...

dat heb ik nog gehoort,maar wees voorzichtig wat je zegt,als hij dit leest kan hij je aanklagen voor smaad en eerroof.
 
Beste,

Ik zoek info over Julien Blommaert. Ik zoek hoofdzakelijk foto's van de periode 1980 tot 1990. Liefst foto's uit de tijd met de personen die hij trainde, hoeft niet. Alle foto's uit die tijd zijn welkom. Ik zoek namelijk iemand die met hem trainde maar ik heb geen naam, niets.

Blommaert is/was een grote naam maar via Google vind ik niet echt iets.

Alvast bedankt!:cool:


Als deze verkeerd staat, mijn excuses



EDIT: Specifieker, de mensen die hij heeft getrained in de lichtgewichten
klasse
Is de grootse misdadiger van het sport! De kloot:mad:
 
heb eens naar een wedstrijd gaan kijken en blommaert verweet gewoon de atleten..
tegen de vrouwen van de body-fitness zei ie "sta daar nie gelijk een bende clochars"
ze waren met een goeie 20 en podium was eigenlijk te klein voor zoveel atleten .
en daarna heeft hij nog van zijn oren gemaakt tegen een paar mensen en atleten..

zo iemand maakt deze sport minder aangenaam..

ik kan wel niet zeggen wat ie al heeft verwezelijkt in de ifbb,daar spreek ik me dus nie over uit..

maar de manier hoe hij daar met atleten en mensen omging vond ik niet netjes voor een voorzitter..
 
Topic mag gesloten worden zeker... gezien TS z'n adres, tel en mail heeft...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven