Fitness Seller

gezakt voor me rijexamen

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
tja vandaag was de dag.. om 9:50 moest ik beginnen.

alles ging goed op t begin, spiegelde goed.. keek goed. nooit vergeten richting aan te zetten. geen een straat NIET ingekeken. geen ingreep gehad. goed aan de snelheid gehouden. auto goed onder controle.

TOCH gezakt...

ik moest 2 bijzondere verrichtingen doen: file parkeren.. dat ging perfect, goed gekeken enzo. 2e was keren op de weg, goed gekeken alleen raakte de stoeprand lichtelijk toen ik achteruit reed... ok klein foutje.

op een weg waar tegenliggers kwamen week ik NET niet perfect uit, wel voldoende maar niet pefect. maar dat deed ik omdat als ik verder uitweek aan de zijkant van de weg zat en de kwaliteit van de zijkant van de weg was nogal slecht. dusja toch niet goed vond hij.

koppeling soms íets te laat omhoog voor een bocht.. dat was dus de doorslag...GEZAKT

gvd :( HOE k*t voel je je dan..... :spaz: :splat: :sob: :bawling:

kad nog ZOO me best gedaan... :( :mad:

me instructeur wist zeker dat ik zou slagen... ik reed zó goed de laatste paar lessen... potverdomme en overkomt me dit nu weer :(

*zucht kep al genoeg zorgen aan me hoofd...

frenkpie, die ff helemaal geen zin heeft in iets...

dit was dus de 1e keer dak examen deed... was uiteindelijk gezakt op kleine details... gewoon ronduit flauw...

Klote man! Maar wat gebeurt is is gebeurt, volgende keer beter :thumb:

Dat is k*t joh.

Je hebt er altijd van die zijkers tussen zitten. Ik had destijds een tussentijdse toets gedaan waar je kunt slagen voor je bijzondere verrichtingen (was ook geslaagt gelukkig). alleen de rest ging allemaal fout zenuwen. en toen kreeg ik het echte examen en alles ging perfect.

probeer dit te zien als een proefexamen en ik weet bijna zeker dat je de volgende keer slaagt.

Succes en ga niet bij de pakken neer zitten.

Balen man! Had je geen tussentijdse toets gehad? Ik had, net als Joyce, ook die speciale verrichtingen al gehad. Dat scheelt al wat met je examen.

Maar, niet met de pakken neer zitten, gewoon de volgende keer weer met volle moet r tegen aan!!! Suc6 m8!

Balen man :( But cheer up! Je bent gezakt op een paar kleine rotdingen dus volgende keer is het voor jou een piece of cake om wel te slagen :thumbs:

dat is inderdaad erg klote...maar niet getreurd, dude, ik ben al 3x gezakt. Niet omdat ik het niet kan maar gewoon domme foutjes. ik heb een concentratievermogen van 0 en dan zit ik wat te dromen in die auto, ook tijdens het examen. Misschien omdat het na inmiddels 50lessen min of meer vanzelf gaat maar ik zag dus dingen niet...laatste keer, auto van rechts waarvan ik d8 dat die gewoon stilstond. trap op de rem en ik kon voor de 3e keer fluiten naar het papiertje. Nog 1 kans en ik moet voor mn staatcoïtusamen!
moraal: 40%van de mensen slaagt in één keer, en hoe k*t het ook is er is hoop en als jij weet dat je het kunt moet je het ff bijhouden en slaag je de volgende keer wel.

• Topic Starter Topic Starter
tja opzich die vrijstelling van bijzondere verrichtingen niet nodig.. das eitjes. alleen moek proberen de koppeling op slippen-stand te zetten, zodat ik SUPERLANGZAAM ga... zodat t wat makkelijker is.

maja.. ochja.. me instructeur gaat proberen mij zo snel mogelijk weer op te laten gaan.. gaat spoedexamen regelen. want dit was gewoon ronduit belachelijk volgens hem.

ben gewoon teleurgesteld in de manier waarop ze die examens beoordelen, had 4 kleine inperfecties en dan al gezakt.. kom op zeg... ik BEN toch veilig? ik HEB de auto toch onder controle? .... :( :sad:

jammer Frenkpie, volgende keer beter :thumbs:

volgende keer haal je t wel man relax ;)
dr zijn genoeg mensen die 20 keer zakken en nog steeds hoop hebben (die zijn wel hopeloos :P )

k*t man, weet hoe t voelt
ben oook een keer onterecht (ook vlgens mn instructeur ja:D) gezakt. ging met volle moed uit de auto en kreeg toen te horen dat ik bij een kruising een auto voor moest laten gaan die echt nooit van zn lang zal ie leven last van me had. verder zei ie dat ik een bocht te ruim nam wat ook onzin was

toen heb ik m inelkaar moeten trappen:)

dat verdienen die smerige examinators ook joh. teringvolk! stelletje randdebielen zal thuis wel flink onder de duim zitten en dan een beetje machtsvertoon tegenover onschuldige 18jarigen. nou **** hen.

@ dandy, heeft die examinator het toen afgeleerd?

Volgende keer beter bro! :thumbs:

en die klote examinatoren hebben idd niets beters te doen dan mensen pesten :mad:

Mijn examinator had mij bij mijn eerste examen ook gebuisd. Daarna heb ik hem gepaald!! Het tweede examen was ik wel geslaagd dus het was een goede tactiek!!

ja dan kun je hem wel even van zijn stuk brengen. maar heb je hem onder het rijden gepaald of daarna? ik kan me namelijk wel voorstellen dat je zakt als je tijdens het rijden die examinator ook paalt! hoe fijn die het ook vind, je zult nooit 100% met je aandacht bij het verkeer zijn.

Hmmm ik had een prettig gesprek met mijn examinator,prima vent hoor.
Voor dat ik het wist was het alweer voorbij...wel jammer want ik wou eigelijk nog wat verder met hem over computer games praten. :)

18 lessen,1e X geslaagt.

Omni20 zei:
Hmmm ik had een prettig gesprek met mijn examinator,prima vent hoor.
Voor dat ik het wist was het alweer voorbij...wel jammer want ik wou eigelijk nog wat verder met hem over computer games praten. :)

18 lessen,1e X geslaagt.

I envy you :mad:

ik heb 12 losse lessen gehad en 28 snelcurus lessen (ben overgestapt)

dat zijn 40 lessen... nóg niet geslaagd.. :tomato: :sad:
maja... ik ga nu af en toe met me vader wat rondrijden in de auto van hun, en dan 2 weken voor het examen in de lesauto en dan slagen hopelijk...

volgend examen is nog niet aangevraagd.. zal waarschijnlijk nov/dec worden... :(

D. zei:
ja dan kun je hem wel even van zijn stuk brengen. maar heb je hem onder het rijden gepaald of daarna? ik kan me namelijk wel voorstellen dat je zakt als je tijdens het rijden die examinator ook paalt! hoe fijn die het ook vind, je zult nooit 100% met je aandacht bij het verkeer zijn.

Hij vond het helemaal niet fijn, want ik heb hem eigenlijk verkracht, ik kreeg mijn rijbewijs omdat ik dreigde het weer te doen als hij me weer liet zakken, snappie?

Niet mee inzitten man,die kleine foutjes zet je de volgende keer gewoon recht
veel succes :thumbs:

Terug
Naar boven