Fitness Seller

Gezicht verzorging

Bezoekers in dit topic

DBC; jij gebruikt zeker al anti-rimpel creme?
 
KaLe zei:
DBC; jij gebruikt zeker al anti-rimpel creme?
:roflol:

For the record, ik ben nog een jaartje ouder dan DBC maar gebruik dus niks. Heb geen rimpels, zie wel vaak kraaiepootjes bij gasten die jonger zijn dan ik. Komt ook vaak door overmatig in de zon liggen, dat verouderd de huid supersnel.
 
Nope. Ik zeg u: Allemaal onzin. Niet roken, veel water drinken en weinig zon zijn de ingredienten van een forumule die beter werkt.

Helaas is dat trio aan trucjes gezien mijn wilde jaren van vroeger, van toen, al niet meer van enige positieve invloed....;)
 
EricR zei:
:roflol:

For the record, ik ben nog een jaartje ouder dan DBC maar gebruik dus niks. Heb geen rimpels, zie wel vaak kraaiepootjes bij gasten die jonger zijn dan ik. Komt ook vaak door overmatig in de zon liggen, dat verouderd de huid supersnel.

Mijn jaren Spanje waren tropenjaren met veel zon, ik rookte toen nog dagelijks een pakje dus...

Maar idd de zon heeft veel invloed.
Ik weet nog dat we het er in 2001 op het strand over hadden met een aantal Lloret-vets: In '95 was die zon toch écht niet zo agressief als dat ie in 2001 was.
De ozon-perikelen waren aan de Spaanse kust zo ongelofelijk goed merkbaar; verbranden was een standaard issue.
 
TongPo zei:
Dat is dus zo'n beetje het slechtste wat je kunt doen. Moet je die shit eens voor de grap op een oud t-shirt smeren.

Benzoyl Peroxide ruined the bathroom lol een peperdure kunstof badkamer is in bijtvlekken op gegaan :D

Tinagel, Benzoyl puur, Tetracycline-kuurtjes, ik heb alles gehad in de vette huid-jaren en alleen de Tetra, een oud paardenmiddel, hielp afdoende.
Ik zou eerst eens gaan experimenteren met Pantothenic Acid in capsulevorm, natuurlijk en doeltreffend.
 
DBC01 zei:
..Zegt onze boardrellert die zelf menig vuurtje aansteekt en die, wanneer het hem zelf teveel wordt, liever 5 -puntjes tegelijk uitdeelt om z'n frustratie de baas te zijn dan het als een echte mod op te lossen. :rolleyes:

It ain't easy baby! ;) :thumbs:

Drama Queen :D
 
Wat begrijpen jullie niet aan ontopic?
 
Back
Naar boven