MuscleMeat

Gezicht verzorging (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Extend

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2004
Berichten
1.836
Waardering
0
Hey mensen..

De meeste van ons verzorgen ons heel erg goed (insert: flauw PL grapje).. dat hoort ook bij een mooi gespierd lichaam! Maar hoe verzorgen jullie je gezicht? Ik zie zat jongens met een egaal huidje etc.. maar ik heb gewoon een beetje zieke uitdrukking, en overal rode vlekjes etc. Zijn er spulletjes (cremes enzo) die je er gezond uit laten zien en waarvan je een goede huid krijgt? Wat een beetje verzorgd eruit zien is toch een must.. maar me vaak goed wassen met alleen water doet het niet voor mij :o

Dus heeft iemand nog aanraders?

Hoe verzorg jij jouw gezicht :D?
 
Poeh oke, ik heb wel wat tips.
Scrubben etc. Niet teveel met zeep kloten
Tegen pukkels, acne etc. helpt Clearasil CREME wash, echt ALTIJD bij mij. Verder, een 1 of andere creme dat een UV filter heeft, en vochtinbrengend is. Waarom?

1 Ik heb een gigantische droge huid, en wil er niet na 10 jaar uitzien als een zandbak
2. Het heeft meer voordelen dan nadelen, so why not
 
Ik was elke avond voor ik ga slapen mijn haren zodat je niet de hele nacht in de gel licht te rollebollen. Verder was ik mijn gezicht dan ook met een speciale zeep die je huid droger maakt. Dat is het eigenlijk wel.
 
nog merken enzo? waar te halen, prijs?! helpt het meteen? details etc.. want het hele jaar nergens last van gehad en nu opeens net voor men vakantie ziet men huid er gigantisch slecht uit..
 
ik was m'n gezicht met een face wash, en breng er daarna een gezichtscrème op aan.
verder scrub ik misschien 1x per week/2 weken m'n gezicht eens een keer, is altijd erg aangenaam.

ik gebruik overgens geen dure spullen ofzo hoor, gewoon van de trekpleister of een ander huismerk. merk het verschil niet, behalve in de knip dan :)
 
Ik gebruik al jaren de face wash van Nivea for men en de intensieve creme van hetzelfde merk. Erg goed spul. 's Ochtends onder de douche gezicht wassen met die gel en daarna de creme erop (uiteraard na het afdrogen ;)) Veel fijner dan zeep imo.

200.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon te halen bij elke drogist of de grotere supermarkten.
 
Extend zei:
nog merken enzo? waar te halen, prijs?! helpt het meteen? details etc.. want het hele jaar nergens last van gehad en nu opeens net voor men vakantie ziet men huid er gigantisch slecht uit..



Oke ik gebruik 2 wonder producten
Clearasil Diepreinigende schuimgel( DUDE KOOP DEZE, ik zie na 2 dagen al verschil!) Ik zeg het je van BB tot BB

en verder, Nivea BODY welliswaar, MILK, voedt en beschermt de huid

En verder een andere creme, die ik soms van mn moeder jat :D
 
Bende homo's (insert: flauw BB grapje ...) :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
TongPo zei:
Ik gebruik al jaren de face wash van Nivea for men en de intensieve creme van hetzelfde merk. Erg goed spul. 's Ochtends onder de douche gezicht wassen met die gel en daarna de creme erop (uiteraard na het afdrogen ;)) Veel fijner dan zeep imo.

200.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon te halen bij elke drogist of de grotere supermarkten.
meen je dat ? :D
 
ik gebruik dikijls een peeling .

en een dag/nachtcreme

en gewoon goed wassen :)
 
gewoon gezicht wassen met water, dit is voldoende. Het laat de ph-waarde van je gezichtshuid optimaal.

Verder allen een creme van de dermatoloog tegen acne (zeeeeeeeeeeer lichte)
 
Alleen wassen met water en na het scheren een creme.
 
Extend zei:
nog merken enzo? waar te halen, prijs?! helpt het meteen? details etc.. want het hele jaar nergens last van gehad en nu opeens net voor men vakantie ziet men huid er gigantisch slecht uit..

Je hebt goede facewash for men bij de bodyshop. Zit in een donker blauwe tube... Is iets van 7 euro ofzo.. Niet extreem duur dus... Succes!



EDIT: Ohw, ik zie nu dat hij tegenwoordig wit is!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
TongPo zei:
Ik gebruik al jaren de face wash van Nivea for men en de intensieve creme van hetzelfde merk. Erg goed spul. 's Ochtends onder de douche gezicht wassen met die gel en daarna de creme erop (uiteraard na het afdrogen ;)) Veel fijner dan zeep imo.

200.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon te halen bij elke drogist of de grotere supermarkten.

Die face wash gebruik ik ook. Bevalt me goed. Geen droge huid ofzo. Verder niks.
 
TongPo zei:
Ik gebruik al jaren de face wash van Nivea for men en de intensieve creme van hetzelfde merk. Erg goed spul. 's Ochtends onder de douche gezicht wassen met die gel en daarna de creme erop (uiteraard na het afdrogen ;)) Veel fijner dan zeep imo.

200.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon te halen bij elke drogist of de grotere supermarkten.

Grappig... dit gebruik ik namelijk ook....

Ik kocht vroeger altijd cremetjes en spulletjes van Shiseido (zelfs voor de wallen :o ) maar dat doe ik niet meer.. heb gemerkt dat het zonde van je geld is... heb ook vaak Biothermal gebruikt.. is ook prettig...

Ik moet eelijk zeggen als ik dit zo terug lees dat het wel allemaal een beetje verwijft klinkt :o
 
SideShow zei:
meen je dat ? :D

Yep, maar dan alleen voor m'n gezicht he. Ik heb een nogal gevoelige huid (zal wel van al die stoten en hoeken op m'n face komen :D ) en dit spul droogt m'n gezicht niet uit itt normale zeep.
 
De enige verzorging die mijn gezicht krijgt is de dagelijkse douche; heb geen last van acne etc.

God bless my ecto genes :D
 
Back
Naar boven