MuscleMeat

Gezicht

Bezoekers in dit topic

Boss94

Novice
Lid geworden
28 jan 2012
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
55kg
Hoi allemaal

Als je begint te fitnessen, doet dat iets met je gezicht? Ik heb de misschien wat onrealistische hoop dat het mn gezicht volwassener zal maken. Momenteel is mijn namelijk gezicht mager en kinds..

Dankje voor de antwoorden :D
 
door krachttraining zal je natuurlijke testosteron level omhoog gaan waardoor je dus meer (gezichts)haar krijgt en dus volwassener lijkt
 
Als je veel eet wordt je gezicht ook wat voller.
 
Altijd als ik op bezoek kom bij mijn moeder zegt ze dat ik een lelukkurd ben, dat is een tikkeltje erger dan lelijkerd. :( Soms zegt ze ook dat ik een smerige onderkin heb. Maar goed, ik denk daar anders over!
 
je bent ondervoed, als je doormiddel van goed eten dat strax niet meer bent zal er zeker verandering in komen.
 
Gek genoeg moet ik zeggen dat het bij mij veel geholpen heeft in mijn uitstraling maar ook veel met mijn gezicht.
Misschien komt dat alleen omdat er nu een goed onderlichaam op zit, maar ik hoor ook geregeld dat ik een stuk ouder oog dan eerst.
 
Gek genoeg moet ik zeggen dat het bij mij veel geholpen heeft in mijn uitstraling maar ook veel met mijn gezicht.
Misschien komt dat alleen omdat er nu een goed onderlichaam op zit, maar ik hoor ook geregeld dat ik een stuk ouder oog dan eerst.

dit, als mensen mijn transformatie zien is het vaak ook '' goede gezicht/haar transformatie ook'' :roflol:
 
bolle kop van de anaboluh
 
door de aas ben ik stuk ouder geworden in me gezicht stuk meer haargroei ook op buik borst (helaas )
en gezicht waar ik wel blij mee ben
 
Back
Naar boven