XXL Nutrition

Gezichtsbruiner, ervaringen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lightner1

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2011
Berichten
207
Waardering
24
Hallo ik heb van mezelf best een wit gezicht in de winter. zou ik graag een tintje donkerder willen hebben.

nu las ik dat je van gezichtbruiner creme oranje vlekken krijgt enzo. daar zit ik dus niet op te wachten. heeft iemand ervaring met spul wat niet te overdreven is, maar wat gewoon 1 tintje donkerder maakt?
 
1. teveel geld

2. geen idee waar ik het moet halen

3. slecht voor je
 
wil niet zonnebanken om dezelfde reden. 8 euro per sessie en je ziet het pas na 10 keer ofzo.
 
Normaal zie je na 2-3 keer al wel een verschil en na 4/5 ben je duidelijk een stuk bruiner.
 
Dat ding waar ik onder lig merk je verschil na 1 x al...
 
Als je alleen zo'n bruine kop hebt loop je dan niet ontzettend voor lul als iemand de rest van je lichaam ook kan zien (zeg in de gym) ?
 
oke nice, ook een optie dus

maar ik wil zomaar 1 tintje donkerder, mijn gezicht. mijn lichaam is goed genoeg, niet heel wit ofzo.

toch wil ik liever een creme ofzo proberen
 
mijn gezicht is ook altijd bleker dan de rest van mijn lichaam, wel erg irritant..
 
Ik ben ook wel benieuwd, wat een goede gezichtsbruiner, ik heb namelijk veel rode/donkere acne plekken in mijn gezicht.
 
bronzer moet je goed insmeren, anders krijg je vlekken
 
1. teveel geld

2. geen idee waar ik het moet halen

3. slecht voor je

1. teveel geld? voor 118 euro heb je al een pakket (alcoholdoekjes,spuiten,bctwater,peptides) met genoeg voor 6maand en je blijft wel kleur behouden als je afentoe bankje doet.

2. gemakkelijk te bestellen via [Link niet meer beschikbaar]

3. slecht voor je? in Australië gebruiken ze het al meer als 10jaar vooral dan op doktersvoorschrift, het beschermd tegen huidkanker want je verbrand eigenlijk amper of nooit meer + cosmetica : mensen die nooit of weinig kleur krijgen vinden het een wondermiddel, en thrust me ik heb het vanaf mei gebruikt om is te testen (ik kreeg amper bruine kleur vroeger in de zomer, verbrande veel) had weinig verwachtingen maar sick resultaat, zoveel mensen die vroeger hoe ik inneens zo bruin zag.

succes ;)
 
Je vergeet dat de meeste mensen het misschien niet fijn vinden om elke week een naald in je harses te rammen voor een kleurtje, wat je voordeliger en prettiger kunt doen met een bruiningscreme.
 
Ik heb een gezichtsbruiner van Philips. Was ooit van m'n zus die hem had gekocht in een opwelling en die wou em op een gegeven moment kwijt dus gaf ze hem aan mij :P

Gebruik em ZELDEN, maar soms is het wel ff lekker als het bijv. winter is. Gebruik ik em een week of 2, paar keer per week en dan heb ik een gezond kleurtje. als je naakt bent valt het totaal niet op want je gezicht is altijd wat gekleurder dan de rest van je lichaam. Verwacht niet dat je er echt diepbruin van wordt, maar een kleurtje krijg je zeker.
 
Je vergeet dat de meeste mensen het misschien niet fijn vinden om elke week een naald in je harses te rammen voor een kleurtje, wat je voordeliger en prettiger kunt doen met een bruiningscreme.

een naald..heb je die mini naaldjes ooit gezien? :rolleyes: komaan man :D dat voel je echt amper en zo creme is gwn bullshit, is niet echt je huidskleur, maakt vlekken op kleding en shizzle is niet egaal geeft strepen. Ik zie meer voordelen in melanotan. Is op 10sec gezet gwn voor het slapen dus geen last van de mogelijke sides (zoals. misselijk, erecties) ieder zen ding ofcourse :)
 
iemand een goed adresje in nederland voor melanotan? Proefverpakking ofzo? :p en hoe zit het met moedervlekken?
 
Back
Naar boven