AndroidHealthClinic

Gezichtsveroudering + welke zalf bij striae en hoe trainen?

Bezoekers in dit topic

Bart1982

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
5
Waardering
0
Beste BB,

Een paar dagen geleden zag ik voor het eerst dat ik onder elke oksel een litteken-lijntje heb van ongeveer 4 cm (je ziet het gelukkig alleen als ik mijn bovenarm naar achteren beweeg zodat het litteken als het ware omhoog geduwd wordt). Ik ben in september en oktober eerst elke maand 1 kilo aangekomen en daarna in november 3 kilo doordat ik toen echt meer ging eten. Dus gewoon naturel getraind zonder weightgainers of wat dan ook. Heb al gelezen dat je hiertegen alleen wat olie kunt smeren en zonnen. Weten jullie misschien: welke zalf/olie je het beste hiertegen kunt smeren?
hoe te trainen om dit in de toekomst te voorkomen? (gewoon niet te snel groeien?)

Daarnaast ben ik de laatste 2 maanden ook niet al te blij met mijn gezicht die verouderd is (rimpels op voorhoofd, naast mond, onder ogen, waardoor je een soort halve cirkel onder je oog hebt, en in de hals) en ook nog 3 rimpels in een x op mijn buik plus 2 op de bovenkant van mijn pols en ook alle huidplooien die langer zijn geworden + ook nieuwe huidplooien. Nu heb ik slechts een vermoeden dat dit door bodybuilding komt, aangezien ik in een andere post iemand heb zien vertellen dat hij ook last had van een verouderde gelaatsuitdrukking. Mijn vragen zijn daarom:

Komt dit vaker voor bij BBers en hebben jullie dit ook gehad?
Hoe te trainen om dit te voorkomen?

Alvast bedankt voor jullie reacties...
 
Hoe oud ben je? Gebruik je al crëme voor het gezicht?

Je kan inderdaad met van die baby olie strië voorkomen, maar als het litteken weefsel er eenmaal zit, gaat het niet meer weg. Dat is wat ik ervan heb vernomen.
 
ben 22
gebruik als creme voor mijn gezicht dove body silk
 
Bart1982 zei:
ben 22
gebruik als creme voor mijn gezicht dove body silk

body silk van dove is voor het lichaam tot aan het gezicht, geen gezichtcreme.
 
de naam Body zegt dat eigenlijk al, maar mijn broer en mijn ma gebruiken het ook voor hun gezicht dus heb nooit doorgehad dat het dan eigenlijk voor het lichaam is. Heb ook vaseline intensive care bodylotion die ik wel eens op mijn gezicht smer (damn hier zit ook het woord body in:))
 
ik gebruik zelf gezichtscréme van de trekpleister.... hoeverre dit tegen rimpels helpt weet ik niet, ik gebruik het meer omdat ik last heb van een droge huid met dit weer.\

misschien een stomme vraag, maar slaap je wel goed? hierdoor kun je ook wel eens sneller rimpels zien, verdwijnen ook snel weer daarna...

ik zou me over die strai geen zorgen maken, hij zal nooit helemaal verwijderen, maar hij zal wel wat vervagen.
 
Zinktabletten helpen straie voorkomen.

Van veroudering van je gezicht door naturel bodybuilding heb ik nog nooit gehoord, maar theoretisch zou de lichte stijging van je testosteronspiegel die BB veroorzaakt dit kunnen veroorzaken.
Het lijkt me alleen niet echt waarschijnlijk.
 
Of vitamine E!!!!(zorgt ook voor minder snelle stofwisseling, dus pak je 2vliegern;P)
 
En ik zou ook vitamine b nemen+lijnzaad(olie), ook erg goed voor de huid!!!
 
Back
Naar boven