AndroidHealthClinic

Gezichtsvet

Bezoekers in dit topic

Ik zal der even uit stal halen

Maar even on topic
Ik heb veel gezichten zien inkelderen door pep. Bij mij heeft het me Kaaklijntje ook naar voren getoverd hoor. Maar om Nou pep te gebruiken voor een mooiere kop zeker niet verstandig en zeker geen aanrader. Een mooiere kop krijgde er nie teminste niet van.
Van pep gaat niemand er beter uit zien. Dat ligt meer aan de drugs dan het afvallen.

Ok, bedankt voor de tip. Watheddegijnogmehropstalstoan ? ( voor Thomas, dit is een soort grapje)
Ik zit je maar te fokken. Neem het niet serieus teefje.

Als iemand aangeeft dat ie qua body redelijk mager is dan kan je hier niet echt mee vergelijken lijkt me....
Hij gaf toch aan dat zijn gezicht vettig is. Natuurlijk is dit een relatief begrip, maar schijnbaar is het storend genoeg om er een topic over te beginnen. Wellicht is hij fucked met zijn vetdistributie en komt hij aardig in de buurt. Zonder foto gaan we het nooit zeker weten natuurlijk.

In ieder geval: ik wilde gewoon aantonen dat je gezicht er in bijna alle gevallen er beter uit van gaat zien. Of het nou van obesitas naar normaal is, of van chubby naar normaal. In bijna alle opzichten ga je erop vooruit.
 
Van pep gaat niemand er beter uit zien. Dat ligt meer aan de drugs dan het afvallen.
ik ken toch wel een paar parreltjes die door overmatig drugs gebruik er zeker beter door zijn uitzien dit zijn wel die 1 in a million tho. meestal zit daar al een goeie kop op maar net niet het goede lichaam door de drugs word al dat vet weg getrokken en dan hedde in een x een lekker wijf. als we het over dagelijkse gebruik hebben 1 jaar aan een stuk valt dit natuurlijk al allemaal heel gouw weg.
 
ik ken toch wel een paar parreltjes die door overmatig drugs gebruik er zeker beter door zijn uitzien dit zijn wel die 1 in a million tho.
Ook maar eens op het Bastoise pep-dieet gaan dan. Misschien is er nog hoop voor me.
 
Ben het met je eens dat ze er beter uitzien met minder vet op het gezicht, maar er mag wel een kanttekening worden geplaatst. Bijna bij elke foto is er naast vetverlies ook flink wat gedaan aan kapsel, make-up, kleding, filters en kwaliteit van de foto. Geeft wel een wat vertekend beeld.
 
ik ken toch wel een paar parreltjes die door overmatig drugs gebruik er zeker beter door zijn uitzien dit zijn wel die 1 in a million tho. meestal zit daar al een goeie kop op maar net niet het goede lichaam door de drugs word al dat vet weg getrokken en dan hedde in een x een lekker wijf. als we het over dagelijkse gebruik hebben 1 jaar aan een stuk valt dit natuurlijk al allemaal heel gouw weg.
Bij overmatig gebruik zeker. Dat is heel sporadisch.

Vrouwen hebben het sowieso makkelijker. Tenzij de 30 passeren, dan wordt het lastiger voor ze.

Ben het met je eens dat ze er beter uitzien met minder vet op het gezicht, maar er mag wel een kanttekening worden geplaatst. Bijna bij elke foto is er naast vetverlies ook flink wat gedaan aan kapsel, make-up, kleding, filters en kwaliteit van de foto. Geeft wel een wat vertekend beeld.
Helemaal met je eens. Kon zo snel geen beter voorbeeld vinden.
 
Ook maar eens op het Bastoise pep-dieet gaan dan. Misschien is er nog hoop voor me.
Is denk ik niet nodig bij jou je oogt niet dik op je pf. En ik zou mij niet na doen want ik val 0 gram af als ik aan de pep zit soms kom ik wellis aan :roflol: lekker droog stokbroodje aan de tafel bij schoon ouders heerlijk.
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Is denk ik niet nodig bij jou je oogt niet dik op je pf. En ik zou mij niet na doen want ik val 0 gram af als ik aan de pep zit soms kom ik wellis aan :roflol: lekker droog stokbroodje aan de tafel bij schoon ouders heerlijk.
Wie weet hoe ze nu eruit ziet in de quarantine mode.

LM wellicht een recente pic?
 
Vrouwen hebben het sowieso makkelijker. Tenzij de 30 passeren, dan wordt het lastiger voor ze.
Wie weet hoe ze nu eruit ziet in de quarantine mode.

LM wellicht een recente pic?
Aangezien de 30 voor mij ook al aardig dichtbij komt, heb ik naar aanleiding van je vorige post alvast mijn kist besteld :)
 
Bij overmatig gebruik zeker. Dat is heel sporadisch.

Vrouwen hebben het sowieso makkelijker. Tenzij de 30 passeren, dan wordt het lastiger voor ze.

Hoe oud ben jij, dat jij weet wat voor vrouwen boven of onder de 30 jaar gemakkelijker is ?
Dat zal toch voor elke vrouw anders zijn, afhankelijk van start punt en geschiedenis.
 
Aangezien de 30 voor mij ook al aardig dichtbij komt, heb ik naar aanleiding van je vorige post alvast mijn kist besteld :)
Oké die was best grappig. :roflol:

Hoe oud ben jij, dat jij weet wat voor vrouwen boven of onder de 30 jaar gemakkelijker is ?
Dat zal toch voor elke vrouw anders zijn, afhankelijk van start punt en geschiedenis.

:whiteknight:m'lady
 
Tomas verdient vast bakken met geld als personal trainer. We mogen blij zijn met zijn bijdrages.
Maar ik doe niet meer mee :popcorn:
 
Tomas verdient vast bakken met geld als personal trainer. We mogen blij zijn met zijn bijdrages.
Maar ik doe niet meer mee :popcorn:
Ik doe het best wel goed in de g4p scene inderdaad. Personal trainer verdient geen ruk. Gays betalen veel beter. Die waarderen tenminste echt het mannelijk lichaam.
 
Ik doe het best wel goed in de g4p scene inderdaad. Personal trainer verdient geen ruk. Gays betalen veel beter. Die waarderen tenminste echt het mannelijk lichaam.
Chemsexs afspraken op grindr als je wat tina hebt kan je nog wat extra verdienen ;)
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Back
Naar boven