MuscleMeat

Gezin en fitness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benn

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2008
Berichten
32
Waardering
0
Hoi iedereen (en dan meer specifiek, BB met kinderen)<O:p</O:p
<O:p</O:p

Ik heb twee toffe kids; eentje van 4 en eentje van 6. Twee leuke gozers met wie ik graag veel tijd doorbreng. Ik heb een voltijdse job.<O:p</O:p
<O:p</O:p

Leuk, denken jullie nu, maar wat dan nog? <O:p</O:p
Wel, ik ben nu iets meer dan twee maanden bezig met fitness, thuis. <O:p</O:p
Om eerlijk te zijn tegenover mezelf en om eens te zien wat intense sport met me doet, doe ik dit redelijk intens; afhankelijk van de alternerende week, 3 of 4 keer een goed uur. De dagen dat ik niet fitness, doe ik buikspieroefeningen (20 minuten) en twee tot drie keer in de week volleybal ik.<O:p</O:p
<O:p</O:p

Vroeger las ik ook nog wel eens iets en durfde ik me zelfs wagen aan het schrijven van verhalen zelf. Deze dingen heb ik ondertussen laten vallen omdat ik er geen tijd meer voor vind.<O:p</O:p
<O:p</O:p

Ik probeer mijn kids wat te betrekken bij het fitnissen. Ze geven me de kleine gewichten aan, en mijn zoon vindt het alsnog fantastisch hoewel ik merk dat zijn interesse – en hoe kan het ook anders – tanende is. Kortom het wordt steeds moeilijker om de dingen te combineren. Mijn vrouwtje vindt het niet erg dat ik fitness, ze sport zelf ook redelijk veel.<O:p</O:p
<O:p</O:p
Maar hoe combineren jullie dit? Lijkt me zeker niet makkelijk als je ook nog eens uit gaat fitnessen. <O:p</O:p
<O:p</O:p

B.
 
Als ik geen tijd heb om te trainen, dan maak ik tijd
 
Ik train onder werktijd dus mijn vrouw en dochtertje hebben er relatief weinig last van.
Stel nou dat ik zou gaan jobhoppe, dan zou het wat lastiger worden. Maar vooral naar de gym als de kleine meid slaapt uiteraard. Ik denk dat je het gewoon samen met je vrouw op een acceptabele manier moet inroosteren. Anders krijg je vroeg of laat gezeik naar je kop dat je alleen maar met trainen bezig bent. Dat gezeik heb ik nu dus m.b.t voeding ;)
 
yup, voor je hobby maak je toch tijd... snap het probleem niet echt
 
beter dan met zn allen voor de tv


:p:p:p:p:p:p
 
Er is altijd wel iets te vinden om toch te trainen.

Zou je volgende keer wat minder ":p" kunnen gebruiken
 
Volgende keer iets minder :p

Koop je zoontjes een playstation 3 of een Wii ;)

Nee, gewoon verder doen, zoals je bezig bent, je zoontjes betrekken erbij.
 
yup, voor je hobby maak je toch tijd... snap het probleem niet echt

Ik wel. Ik ben al gewaarschuwd door het vrouwtje dat het trainen zal moeten minderen als ik een nakomeling heb rondlopen.:eek:
 
ik heb er 2. trainde vroeger 4 dagen op het moment 2 door de week en 1 in weekend. soms zal je wat aanpassingen moeten maken maar goed dat weet je van te voren.
je gaat ook echt niet dood van het overslaan van een training.
 
Een uur per dag is veel als je om 1800u van je werk komt en om 19.30u gaat je kind naar bed.

Maar waarom ga je niet trainen als je kids op bed liggen dan?
 
idd dan train je toch na half 8.

ik zou iig het BB nooit opgeven voor niks of niemand nooit niet.
 
Samenleven houdt compromissen sluiten in.
 
Samenleven houdt compromissen sluiten in.

Inderdaad.

Na bedtijd van de kinderen... het probleem is een beetje dat mijn fitness-kamer en de kamers van de kids naast elkaar liggen. Nu kan je wel het één en ander oplossen met isolatie, maar ze worden er soms toch nog van wakker. Ik hem mijn benchbar al gewatteerd met plakband, en op de grond PP-platen gelegd zodat het allemaal nog wat stiller kan.

Maar goed, na bedtijd is inderdaad de beste oplossing. Misschien nog wat investeren in geluidsisolatie.

En inderdaad zoals the_ur al opmerkt, als het echt niet kan, ga je niet dood als je eens een sessie overslaat.
 
Heb zelf 2 kinderen (2-4jr) en derde op komst, inderdaad niet gemakkelijk de combinatie soms. Heb wel het geluk van steeds vroeg gedaan te hebben met werken dus kan ik nog wat helpen thuis voor ik vertrek naar de gym. Probeer het trainen te beperken tot 3X in de week, max 1 u korte maar harde training.
 
Ik ben zelf nog jong dus hoe het zit met kinderen i dont know maar, ik heb ook niet veel tijd.

Ik moet de bus pakken om 6:45 en ben terug rond 19:00 en om 20:00 tot ongeveer 22:00 ben ik weer in de gym. En het trainen is 3 keer per week. Plus op zaterdag werk ik ook. Het is maar net hoe je het bekijkt.
 
Back
Naar boven