XXL Nutrition

Gezocht: 2 Kaartjes voor de FIBO van Zaterdag 9 april (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2014
Berichten
957
Waardering
1.156
Gezocht: 2 Kaartjes voor de FIBO van Zaterdag 9 april.
Pm me als je er 1 of meer verkoopt!
 
Ik zoek ook 2 kaartjes, dus als iemand nog extra kaarten heeft waar die vanaf moet. Graag!


*ik heb inmiddels kaarten voor zondag besteld dus niet meer nodig, ze staan wel op naam zie ik en heb ergens gelezen dat ID verplicht is. Dus overnemen lijkt me dan ook geen optie. Dit ter info.
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds gezocht ! Ik geef 50 euro per kaartje!
 
Waarom niet zondag? Ik wou ook graag op zaterdag maar ik idioot te lang gewacht met bestellen.
 
Waarom niet zondag? Ik wou ook graag op zaterdag maar ik idioot te lang gewacht met bestellen.

Ikzelf ben dan bang dat het minder zal zijn, meer uitverkocht is etc..
 
Ikzelf ben dan bang dat het minder zal zijn, meer uitverkocht is etc..
ik heb van mensen van vorig jaar begrepen dat het wel even vet zal zijn. Eerste x voor mij dat ik ga iig.
 
Ikzelf ben dan bang dat het minder zal zijn, meer uitverkocht is etc..
Zondag word er net een hoop weggeven voor de sluit omdat niemand het weer mee wil nemen dus geven ze meestal goeie deals op wat er overblijft heb ook al gezien dat ze dan pre workouts gewoon weggeven
 
ik heb van mensen van vorig jaar begrepen dat het wel even vet zal zijn. Eerste x voor mij dat ik ga iig.

Zondag word er net een hoop weggeven voor de sluit omdat niemand het weer mee wil nemen dus geven ze meestal goeie deals op wat er overblijft heb ook al gezien dat ze dan pre workouts gewoon weggeven

Hmm zo heb ik er inderdaad niet over na gedacht! Misschien toch maar de zondag gaan dan!
 
Zondag is inmiddels ook uitverkocht zie ik net...
 
ooit ga ik er is heen moet alleen vrienden vinden die ook willen xD
 
Waarom niet zondag? Ik wou ook graag op zaterdag maar ik idioot te lang gewacht met bestellen.
Nou weet je wat het is. We hebben al 3 kaartjes. Alleen nou was 1 maat niet echt slim geweest om niet een kaartje te kopen, hij wilde wachten en met zn benefitcard later 1 kopen. Nou was hij net de bestuurder.. En toen zeg ik, bestel dan alvast kaarten voor de zondag, gaan we op die dag, en toen waren die ook uitverkocht omdat hij weer te lang gewacht had :(
 
Nou weet je wat het is. We hebben al 3 kaartjes. Alleen nou was 1 maat niet echt slim geweest om niet een kaartje te kopen, hij wilde wachten en met zn benefitcard later 1 kopen. Nou was hij net de bestuurder.. En toen zeg ik, bestel dan alvast kaarten voor de zondag, gaan we op die dag, en toen waren die ook uitverkocht omdat hij weer te lang gewacht had :(
Niet boffen kerel. Achja nieuwe bestuurder fixen moet geen probleem zijn toch? Anders trein. Volgens mij ben je er aardig rap met de trein. Toch?
 
Niet boffen kerel. Achja nieuwe bestuurder fixen moet geen probleem zijn toch? Anders trein. Volgens mij ben je er aardig rap met de trein. Toch?
Ja man ben ik al voor aan het kijken. Trein is te duur, retourtje voor 3 personen van mn woonplaats naar Keulen is 175 euro. Op blablacar staat ook nog geen rit.. Weet jij misschien nog een app of zo'n vervoersdienst die niet al te duur is?
 
Ja man ben ik al voor aan het kijken. Trein is te duur, retourtje voor 3 personen van mn woonplaats naar Keulen is 175 euro. Op blablacar staat ook nog geen rit.. Weet jij misschien nog een app of zo'n vervoersdienst die niet al te duur is?
Is er niemand in je vriendkring met een rijbewijs dan? Misschien een blacktaxi regelen? Kheb altijd een black taxi achter de hand ;)
 
Sinds wanneer zijn de kaarten op zondag uitverkocht dan? Ben blij dat ik gelijk kaarten voor de zondag had besteld toen de zaterdag was uitverkocht.
 
Back
Naar boven