Fitness Seller

Gezocht 50 bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Heerlijk maak me gek! :lick:
 
Dj Jean Dutroux, cool dan kunnen we onze pedo-pas uit de kast halen. Misschien kunnen we dit combineren met onze reis naar Paalwakije.

Maar het klinkt wel aantrekkelijk die clip, Jean met zijn 14 en 15 jarige neuksletjes er bij en feesten maar. Lullige is alleen dat iedereen na de opnames wordt opgepakt.
 
Man-Mountain zei:
t klinkt een beetje gay achtig allemaal

Ja, `t is natuurlijk wel DJ Jean he...
 
Ericr zei:
Dj Jean Dutroux, cool dan kunnen we onze pedo-pas uit de kast halen. Misschien kunnen we dit combineren met onze reis naar Paalwakije.

Maar het klinkt wel aantrekkelijk die clip, Jean met zijn 14 en 15 jarige neuksletjes er bij en feesten maar. Lullige is alleen dat iedereen na de opnames wordt opgepakt.

Soort Monthy Python and the Holy Grail gevoel. :)
 
whahaha :roflol: kan er nou in geen enkele topic meer normaal gereageerd worden :roflol:
 
What is your favorite colour ?



mmmhhhh Green ... euh :gosh: .... no ... Bleu ...

AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh


Sorry kon het niet laten :fu:

Voor die clip, WTF ... wie wil er nu met 50 blote venten samen gezellig een clip opnemen van één of andere Gay-DJ ...

Moest het nou ik zijn met 50 hete onblote vrouwen :banana:
 
Voor de nieuwe clip van DJ JEAN zoekt zzap-recordings 30 meiden en 20 jongens die op vrijwillige basis mee willen doen aan de nieuwe videoclip van DJ JEAN. Vrijdag 27 augustus zal deze worden opgenomen op een locatie in Amsterdam.

"Wat we zoeken zijn leuke, mooie en sexy mensen tussen de 18 en 25 jaar. Ze zijn bekend met het clubleven en kleden zich ook zo." Als je het leuk lijkt om je tv-debuut te maken, stuur dan een mailtje voor woensdag a.s. naar Reinold@zzap-recordings.com
 
der komen wel sexy meiden!!!!!!!!!
 
Dan word het nog interesant voor sommige hier.

Gaan we allemaal op TMF/the box die clip aanvragen :D
 
heeft iemand zich al aangemeld :D
 
Hoorde net dat Marcus Ruhl er ook zal zijn met ze 'vrouwtje'
Wie gaat er naast staan ? :D
 
Schuift het ook nog wat om de baco boy uit te gaan hangen? Of is het weer eens allemaal liefdadigheid?
 
Pff voor Jean? Nog niet als ik er dik voor betaald zou worden. Wat een eikel is die gast zeg!
 
Als t nou eens voor een goede DJ als Roog of van Bellen was, maar zon commerciele geldzuiger als Jean? nee dank je!
 
Speedy G. zei:
What is your favorite colour ?



mmmhhhh Green ... euh :gosh: .... no ... Bleu ...

AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh


QUOTE]


I FART AT YOUR GENERAL DIRECTION! SILLY ENGLISCH PEOPLE!!!!!!!!

BOTTUM KISSERS!!!!!!
 
Amxerxes zei:
Voor de nieuwe clip van DJ JEAN zoekt zzap-recordings 30 meiden en 20 jongens die op vrijwillige basis mee willen doen aan de nieuwe videoclip van DJ JEAN. Vrijdag 27 augustus zal deze worden opgenomen op een locatie in Amsterdam.

"Wat we zoeken zijn leuke, mooie en sexy mensen tussen de 18 en 25 jaar. Ze zijn bekend met het clubleven en kleden zich ook zo." Als je het leuk lijkt om je tv-debuut te maken, stuur dan een mailtje voor woensdag a.s. naar Reinold@zzap-recordings.com

godverdome ben ik eindelijk een bb,er..ben ik te oud :bawling:
 
nico zei:
godverdome ben ik eindelijk een bb,er..ben ik te oud :bawling:
Geloof dat DJ SuperGranny ook nog figuranten zoekt, lokatie : verzorgingstehuis de reservebank :D
 
ephedrapower zei:
I FART AT YOUR GENERAL DIRECTION! SILLY ENGLISCH PEOPLE!!!!!!!!

BOTTUM KISSERS!!!!!!
Eh...mocht je er weer niet op gisteravond? Gooi het maar in de groep knul. :rolleyes:
 
Justifire zei:
Hoorde net dat Marcus Ruhl er ook zal zijn met ze 'vrouwtje'
Wie gaat er naast staan ? :D
Je lult, iedereen zou dan wegrennen :D

Nee ze zoeken vast een stel nichterige bacoboys in felle clubkleding ( fel gekleurde shirtjes met zo'n gestreepte broek) Geen bodybuilders die hier te vinden zijn.
 
Back
Naar boven