MuscleMeat

Gezocht: Advies/voedingsschema tegen betaling

Bezoekers in dit topic

viskom

Novice
Lid geworden
11 jul 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
56kg
Vetpercentage
15%
Hallo sporters!

Ik heb me zelf wel ingelezen met informatie wat betreft voeding maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb de tijd en mogelijkheden om 5x in de week te trainen, en om alle eetmomenten zelf in te delen - aangezien ik thuis werk.
De energiebehoefte zal daardoor natuurlijk ook een stuk lager liggen, aangezien dit geen intensief werk is. Ik zoek iemand die mij kan helpen bij het opstellen van een voedingsschema, om op die manier optimaal op mijn voeding te kunnen letten.
Doel is wat vetverbranding en ook spiermassa aankomen. Stats kunnen we wel in een PM bespreken. Als iemand met ervaring en expertise mij een PM kan sturen? Ik betaal natuurlijk een vergoeding voor de tijd/hulp die iemand me kan geven.
Thanks,

Danny
 
Zonder meer info is het onmogelijk om te oordelen of je dit nodig hebt of dat je op zoek bent naar een snelle fix.

Ik wilde nog toevoegen dat wovano zoiets aanbiedt, maar hij heeft al gereageerd.

Geen idee of het werkt, maar hij heeft er zelf 2 katten en een leuke poes aan overgehouden. Dat is ook wat waard.
 
Back
Naar boven