MuscleMeat

Gezocht: bodybuilder voor fotoshoot

Bezoekers in dit topic

@ corpaul;
Ik weet niet of de dames die telegraaf lezen jouw foto willen zien (lees, buffe lichaam in een rok) :D

:sad:
ik ben idd meer een NRC-vrouw type denk ik!
 
Ben ik weer!

Is er nog iemand die serieus overweegt mee te doen? Skinnie bijvoorbeeld?

En over de financiële vergoeding: op roddelbladen na geeft geen enkel medium een financiële vergoeding voor dit soort fotoshoots, we willen liever dat mensen het doen omdat ze het leuk vinden. Overigens worden reiskosten wel vergoed.

Niemand? En dat 'Wie durft' is inderdaad psychologisch :-) Kom op stoere kerels, er is toch wel iemand die dit leuk vindt?
 
In de begin post benadruk je een ontbloot bovenlijf, maar bij bodybuilding zijn benen ook erg belangrijk. Je moet je wel realiseren dat er een wereld van verschil zit tussen een menshealth lichaam en een bodybuilder. Maw zoek je een bodybuilder of een atletisch gebouwde man?
 
Ben ik weer!

Is er nog iemand die serieus overweegt mee te doen? Skinnie bijvoorbeeld?
En over de financiële vergoeding: op roddelbladen na geeft geen enkel medium een financiële vergoeding voor dit soort fotoshoots, we willen liever dat mensen het doen omdat ze het leuk vinden. Overigens worden reiskosten wel vergoed.

Niemand? En dat 'Wie durft' is inderdaad psychologisch :-) Kom op stoere kerels, er is toch wel iemand die dit leuk vindt?

ja ik wil wel, maar ik heb geen goeie onderbroeken.. bij al mijn onderbroeken komen mijn testikels er onderuit.....:(
of het moet geen bezwaar zijn, sjonge... half nederland die naar de testikels van skinnie staart:)
 
Ben ik weer!

Is er nog iemand die serieus overweegt mee te doen? Skinnie bijvoorbeeld?

En over de financiële vergoeding: op roddelbladen na geeft geen enkel medium een financiële vergoeding voor dit soort fotoshoots, we willen liever dat mensen het doen omdat ze het leuk vinden. Overigens worden reiskosten wel vergoed.

Niemand? En dat 'Wie durft' is inderdaad psychologisch :-) Kom op stoere kerels, er is toch wel iemand die dit leuk vindt?
Jullie verdienen er geld mee en denk je dat wij deze sport gratis beoefenen, kost allemaal geld.

Voor niets gaat de zon op.
ja ik wil wel, maar ik heb geen goeie onderbroeken.. bij al mijn onderbroeken komen mijn testikels er onderuit.....:(
of het moet geen bezwaar zijn, sjonge... half nederland die naar de testikels van skinnie staart:)
Daar hebben ze geen probleem mee als het maar gratis is. :D
 
Ik zou het wel weten als ik een mooi lichaam had... :o

:D
 
Ik ben 18 maar heb een goddelijk lichaam, ook een goddelijke prijs :)

Ik zou het wel weten als ik een mooi lichaam had... :o

:D

Vieze powerlifter
 
Sniperx, waar bent ge
 
Ik ben 18 maar heb een goddelijk lichaam, ook een goddelijke prijs :)



Vieze powerlifter
Je hebt het voornamelijk hoog in je bol jongen. ;)

Straks wordt je door iedereen uitgekotst. :D
 
In de begin post benadruk je een ontbloot bovenlijf, maar bij bodybuilding zijn benen ook erg belangrijk. Je moet je wel realiseren dat er een wereld van verschil zit tussen een menshealth lichaam en een bodybuilder. Maw zoek je een bodybuilder of een atletisch gebouwde man?

Dit inderdaad. Zoek je een mooiboy met een 8pack, armen en hier en daar wat spieren of zoek je een bodybuilder?

In andere woorden zoek je dit:

1128497762.jpg


Of dit:

nub34.jpg


Als je een mager scharminkel zoekt waar alle 16-jarige meisjes en 30-jarige vrouwen over kwijlen (want het neemt af rond de 19-20 en begint weer rond de 30 heb ik gemerkt) dan bied ik me wel aan (en met mij nog een hoop anderen), maar als je een echte bodybuilder zoekt dan kom je denk ik niet zo ver.
 
Is dat niet Kevin Levrone :D ?
 
ik ga alvast mijn testikels scheren... lekker glad en zacht.. mmmmm:)
 
Is inderdaad Levrone maar kon zo 1-2-3 geen passend voorbeeld vinden, op die foto zie je ook zijn massa niet en is het duidelijk wat ik bedoel.
 
Je hebt het voornamelijk hoog in je bol jongen. ;)

Straks wordt je door iedereen uitgekotst. :D

Hahaha, was een geintje. Dat je dat serieus neemt, buiten mijn logg ben ik niet veel serieuzer dan skinnie :p

En wat mensen op een forum denken over mij laat me ook koud :D
 
Hahaha, was een geintje. Dat je dat serieus neemt, buiten mijn logg ben ik niet veel serieuzer dan skinnie :p

En wat mensen op een forum denken over mij laat me ook koud :D

Mss toch een beetje aangezien je jezelf probeert te verantwoorden. ;)
 
Kevin levrone mooiboy met 8 pack (superdude) noemen. Echt faal 2011!
 
Back
Naar boven