XXL Nutrition

Gezocht: bodybuilder voor fotoshoot

Bezoekers in dit topic

Ik ben 28 ben een bodybuilder, op het strand staan alle (vrouwelijke hoofden) naar mij gericht :D:D:D:D. En heb ook nog eens een groot geslachtsdeel :D:D:D:D:D.

But you must pay to see it ;).
 
Nou mannen, tenzij je al het één en ander bereikt hebt (Ibo schiet even in mijn gedachten) lijkt het me niet onverstandig om deze kans aan te grijpen.
Het kost je niks, krijgt de reiskosten e.d. vergoed (even goede afspraken over maken ;) ) en je komt in een redelijk goed bekeken bijlage van de Telegraaf.
Daar kunnen toch meer "dingen" uit voortvloeien lijkt me, en anders ben je er niks mee verloren.
Of wat ging je anders doen die dag..? :windup:
Ik lees altijd trouw de vrouw bijlage als ik op mijn werk ben, dus zie wel wie het aangedurfd heeft.
Ik zou het wel weten als ik (sommige) van jullie was.
Maar ik zal moeten wachten op de uitgave over de gastric bypass operaties denk ik... :o
:roflol:
Man up Dudes!
 
Wat doet iedereen weer moeilijk... Het is toch leuk om in een tijdschrift te staan en mooie foto's van jezelf te krijgen? Vergoedingen zijn inderdaad niet gebruikelijk.
 
Wat doet iedereen weer moeilijk... Het is toch leuk om in een tijdschrift te staan en mooie foto's van jezelf te krijgen? Vergoedingen zijn inderdaad niet gebruikelijk.

Snap het ook niet zo. Professionele foto's zijn vaak al best duur. :)
 
Had sws meegedaan. Maar niet oud of buff genoeg :(
 
ik zou sowieso wel meedoen.
Iets voor G-men ofzo? lijkt me toch leuk om mee te doen en het fysiek heeft hij er zeker voor!
(of misschien vind hij het helemaal niets)

als ik buff genoeg was had ik het gedaan!
 
volgens inside bronnen heeft iemand op dbb een date gefixed met marion :)
 
sowieso skinnie!
 
Back
Naar boven