Fitness Seller

Gezocht Bodybuilder voor in prestigieuze kortfilm

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
26 mrt 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
68kg
Hallo,

Ik ben Leonardo, Ik ben een student aan het Sint-Lukas en ben op dit moment bezig aan de productie van m'n kortfilm die zich deels in een fitness afspeelt. Voor deze opnames ben ik nog op zoek naar een bodybuilder die het toelaat zich tijdens zijn work-out gefilmd te worden. En dit op 20 of 21 april. De opnames zullen in Brussel zijn. Indien dit je wel aanspreekt of je kent iemand die hier wel voor geschikt is. Laat zeker iets weten!

Het gaat over een filmproject waarin de passie voor sport centraal staat. Over de cast en crew ben ik zeer enthousiast. Mijn acteur is Benjamin Ramon; een Waalse acteur die regelmatig te zien is in topseries op RTBF & France 3 en een van de hoofdrollen voor zich nam naast Matthias Schoenaerts in de Oscargenomineerde kortfilm ‘Dood van een Schaduw’, De DOP/cameraman is Jonathan Wannyn; zijn cv is te lang om op te noemen, maar hij heeft samengewerkt met/aan o.a. Stijn Coninx (Daens), Hans Herbots (Het goddelijke monster), Felix van Groeningen , ‘Met Man en Macht’, ‘Aanrijding in Moscou’, ‘Van Vlees en Bloed’, ‘De Ronde’, etc. Het zal zeker en vast prachtige beelden opleveren,ideaal dus voor mensen die op zoek zijn hun portofolio uit te breiden.

Aangezien ik zelf alles moet bekostigen, is er helaas geen gigantisch budget ter beschikking maar over een vergoeding zeker te onderhandelen.


Met vriendelijke groet,
Leonardo
 
zoek je echt iemand met een buffe BB fysiek? of gewoon iemand waar je aan kan zien dat ie traint.
 
We zijn naar verschillende types op zoek... Het moet niet persee iemand zijn iemand zijn die aan kampioenschappen deelneemt (mag uiteraard wel) maar toch iemand die ver boven de middelmaat uitsteekt :-). De camera zal je zo in beeld brengen dat geaccentueerd wordt waar je het meest in uitblinkt...
 
Back
Naar boven