AndroidHealthClinic

Gezocht: Bodybuilder voor korte clip over Tour de France

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeHaaien

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
4
Waardering
0
Voor de website HMNGW.NL (is per 1 juli online) ben ik opzoek naar een bodybuilder die een kort stuk op een racefiets wil fietsen.
Het idee is om vanuit een auto te filmen dat een gespierde man heel hard fietst. Dan gaat de camera naar de snelheidsmeter en geeft die 70 km/uur aan. (dit kunnen we faken in de montage). Het filmpje zal via Youtube op de HMNGW site worden geplaatst in aanloop naar de Tour de France.

De opnames vinden zaterdag 27 juni plaats in de omgeving Amsterdam en duren ongeveer 1,5 uur. We werken met een standaard vergoeding van 75 euro. De fiets, kleding en andere props regelen wij allemaal. Het enige wat wij nodig hebben zijn jouw spieren.

Als je iemand anders weet die dit wil en kan doen, dan is het voor mij geen probleem om contact met hem te zoeken. Het is fijn als jullie mij verder kunnen helpen.

Ik ben bereikbaar via PM, maar ook op bram@dehaaien.com of op 020 530 79 40.
Als je per mail contact zoekt, stuur dan ook gelijk even foto van je mee zodat we gelijk een beeld van je hebben.

Voor meer informatie over de haaien kunt u kijken op www.dehaaien.com

Groeten Bram

Ps, Ik heb lopen zoeken maar kon niet vinden in welk subforum ik dit het beste kwijt kon. Mocht dit in het verkeerde forum staan, mijn excuses.
 
Bodybuilders en Tour de France, goh ik vraag me af waarop de associatie tussen beiden zal slaan :rolleyes:
 
Het begint hier steeds meer op een warenhuis voor bodybuilders te lijken.
 
Denk niet dat iemand daar herkenbaar mee geassocieerd wil worden
 
Denk niet dat iemand daar herkenbaar mee geassocieerd wil worden

Het is ook absoluut niet de bedoeling om bodybuilders in een kwaad daglicht te zetten, mocht dit zo overkomen. We willen juist meer de nadruk leggen op het wielrennen, en ook dat is niet de bedoeling om negatief te benaderen. Mensen moeten na het kijken van het filmpje juist glimlach op hun gezicht hebben.
 
Het is ook absoluut niet de bedoeling om bodybuilders in een kwaad daglicht te zetten, mocht dit zo overkomen. We willen juist meer de nadruk leggen op het wielrennen, en ook dat is niet de bedoeling om negatief te benaderen. Mensen moeten na het kijken van het filmpje juist glimlach op hun gezicht hebben.
En dan ga je op een bb forum zoeken, denk dat je meer kans hebt op www.spinnicht.nl success!
 
Ze hebben natuurlijk wel een forse BB'er nodig, hoe maak je anders een hilarisch filmpje over de verloedering van de hedendaagse wielersport. Een glimlach met behulp van een hier uitgekotst stereotiep beeld, geniaal zeg ik je.


Correct me if i'm wrong though..
 
niet zo haten, jullie zijn gewoon niet buff genoeg om hiervoor in aanmerking te komen
ik zou sniperx even pm'en ^^
 
Ik begrijp niet goed waarom een BB de wielersport moet promoten. Iedereen weet toch dat wielrenners graatmager zijn en daardoor snel zijn en een goede uithouding hebben. Waarom dan een BB?
 
Mannetje is dun en wilt wielrenner worden.
Mannetje gebruikt doping en is ineens heel buff en kan ineens 70km/u fietsen!

Zo iets gaat het zeker?
 
Ze hebben natuurlijk wel een forse BB'er nodig, hoe maak je anders een hilarisch filmpje over de verloedering van de hedendaagse wielersport. Een glimlach met behulp van een hier uitgekotst stereotiep beeld, geniaal zeg ik je.
Correct me if i'm wrong though..
Helemaal goed, beschrijft precies wat het filmpje met iemand moet gaan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven