Fitness Seller

Gezocht! Bodybuilders voor lifestyle magazine

Bezoekers in dit topic

monaliza1968

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2006
Berichten
1
Waardering
0
Op 20 oktober 2007 lanceren wij een nieuw lifestyle magazine voor het hele gezin; hierin ook aandacht voor sport en voedingsadviezen.

Hiervoor zijn wij op zoek naar: bodybuilders voor interview en of fotosessie en voedingsadviezen. Momenteel is er een preview zichtbaar op: Half 4 Magazine let wel: deze is niet volledig aangezien wij pas op 20 oktober operationeel zijn. Interesse? Mail: monaliza@half4.nl eventueel met foto's.

Alvast hartelijk bedankt namens de redactie van Half 4!
 
als jij dat bent op je avatar, bied ik me voor meer dan alleen een interview en fotoshoot aan ;)

en anders mag je optieften
 
omg Mahan!! :roflol: :roflol: :roflol:
 
Haha dudes :roflol:

PM:

Beetje onaardig

Beste mahan,

Jammer dat jouw berichtje zo'n nare ondertoon heeft, mijn bedoelingen zijn oprecht en ja ik ben de persoon op de avatar.

Met vr. gr. Mona Liza

IK HEB MIJN CONCLUSIES AL GETROKKEN : OPTIEFFTEEEEN!!!
 
Hahaha en wederom slagen jullie erin om alle vooroordelen over bodybuilders te bevestigen.

I love it.
 
Waar heb ik die naam toch es eerder gehoort? :eek:

oh juist:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mahan: ze zoekt bodybuilders.... jij komt dus niet eens in aanmerking ;)


Anyway, OT. Je zult vast nog PM's krijgen van mensen die interested zijn, goodluck :thumb: ben benieuwd naar hoe de magazine gaat worden
 
Waar heb ik die naam toch es eerder gehoort? :eek:

oh juist:

Mahan: ze zoekt bodybuilders.... jij komt dus niet eens in aanmerking ;)


Anyway, OT. Je zult vast nog PM's krijgen van mensen die interested zijn, goodluck :thumb: ben benieuwd naar hoe de magazine gaat worden

Ok, beest;)
 
Haha dudes :roflol:

PM:

Beetje onaardig

Beste mahan,

Jammer dat jouw berichtje zo'n nare ondertoon heeft, mijn bedoelingen zijn oprecht en ja ik ben de persoon op de avatar.

Met vr. gr. Mona Liza

IK HEB MIJN CONCLUSIES AL GETROKKEN : OPTIEFFTEEEEN!!!
:doggy:
 
Hahaha en wederom slagen jullie erin om alle vooroordelen over bodybuilders te bevestigen.

I love it.

haha ik dacht al dat jij snel gebanned zou worden :D
 
Welke eisen zitten eraan vast?
En welke voordelen zitten er voor ons aan?
 
maakt het uit in welke categorie bodybuilders het zijn ?

zoek je massa monsters? of ook fitness achtige fysieken ?

wanneer zouden ongeveer de fotoshoots zijn ?
 
ze zoekt mens health types want die verkopen beesten verkopen niet echt ....want dat vind iedereen viessss
 
Back
Naar boven