Fitness Seller

Gezocht: bodybuilders voor Nederlandse TV commercial! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joey Okicg

Novice
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Beste bodybuilders!

Voor een televisiecommercial van een bekende elektronicazaak zijn wij op zoek naar afgetrainde bodybuilders.
Samen met een bekende wielrenner ben je te zien in de commercial die tijdens de olympische spelen wordt uitgezonden. Op je hoofd wordt de woordvoerder van de elektronicazaak gephotoshopt.

Vergoeding EUR 500,- excl. 20% agency fee

De draaidag zal één dag zijn op zondag 17 juli 2016.

Lijkt het je leuk en ben je beschikbaar? Stuur dan je foto’s naar joey@johndoornikcasting.com.

Groet,
Joey
John Doornik Casting
www.johndoornikcasting.com
 
Eindelijk iets met een fatsoenlijke vergoeding en dan vragen ze bodybuilders :(
 
er zijn geen bodybuilders op dbb :)
 
:roflol: Mijn hoofd is juist 1 van mijn betere bodybuild poses :haha:
 
other_side_of_the_mirror_by_iskander1989-d5sh9o9.jpg
 
Wat bedoel je met bodybuilder? een kai greene of gewoon een fitness persoon die je ook in de wehkamp ziet.
 
Wat bedoel je met bodybuilder? een kai greene of gewoon een fitness persoon die je ook in de wehkamp ziet.

Joey Okicg was laatst gezien: 4 jul 2016 ...
 
Er is wel een nieuwe Mediamarkt commercial met het hoofd van die kerel die in de Mediamarkt woont geplakt op een bodybuilder. Dus was blijkbaar legit.
 
Er is wel een nieuwe Mediamarkt commercial met het hoofd van die kerel die in de Mediamarkt woont geplakt op een bodybuilder. Dus was blijkbaar legit.

Natuurlijk was het legit. Ik ben hier ook al eens op een oproep ingegaan voor een shoot met Viviane Hylkema en heb toen een mooie vergoeding gekregen ook :cool:
 
Maar nu de vraag, wie z'n lichaam was het nou?
 
Back
Naar boven