MuscleMeat

Gezocht: Een gespierde man voor een performance in een museum

Bezoekers in dit topic

kunstenaar

Novice
Lid geworden
22 aug 2013
Berichten
3
Waardering
0
Gezocht: voor een performance in het Stedelijk Museum in Amsterdam as oktober ben ik opzoek naar een gespierde titaan die als vrijwilliger mee wil doen. Het gaat om aantal repetitie en drie opvoeringen op 17, 18 en 19 oktober.
Interesse? Laat me weten!
Dank!
 
Nu al medelijden met je!! Prepare voor wat leuke comments!
 
Wat houdt "performance" in?
 
Krijg ik dan een museum pas ?
 
Gezocht: voor een performance in het Stedelijk Museum in Amsterdam as oktober ben ik opzoek naar een gespierde titaan die als vrijwilliger mee wil doen. Het gaat om aantal repetitie en drie opvoeringen op 17, 18 en 19 oktober.
Interesse? Laat me weten!
Dank!

Beter laat je ook weten wat het schuift, zie namelijk niemand z'n vrije tijd opgeven om gratis half naakt in een museum te staan.
 
Mag het ook een donkere jongen zijn, ik ben namelijk een negert! En heb wel interesse
 
Wat versta je onder titaan?
Killy komt misschien in aanmerking. Maar hij moet wel elke 6u even op zijn knieën naar het oosten toe..
 
ik ben gespierd
 
Hoeveel spiertjes moet je hebben om in aanmerking te komen?
 
wow 3 performances + repetitie en je denkt dat iemand het gratis zal doen?
Wat een tering mongolen leven er zeg
 
  • Like
Waarderingen: Tsn
ik stopte bij 'vrijwillig'
 
Dat is wat voor mij! Ben de gespierdste titaan van DBB! Maar ik wil wel tekst, jeweetwel vannuh.. Ik kwam, ik zag en ik kwam nog een keer ofzo.. En ik wil aanbidding! En drinken en eten! En chickies en toyboys! En glorie en eerbied! En een privé wc om te poepen enzo.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Moet je dan je pieler in een grapefruit steken?
 
Mag het ook een donkere jongen zijn, ik ben namelijk een negert! En heb wel interesse

hihi een negert die Thom heet!! Heb je ook een hut?

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 15:16 ----------

Dat is wat voor mij! Ben de gespierdste titaan van DBB! Maar ik wil wel tekst, jeweetwel vannuh.. Ik kwam, ik zag en ik kwam nog een keer ofzo.. En ik wil aanbidding! En drinken en eten! En chickies en toyboys! En glorie en eerbied! En een privé wc om te poepen enzo.

Ik wil wel op je cummen? Dat is vast ook een mooie show?!
 
Lijkt me dolletjes.
 
Mag het ook een donkere jongen zijn, ik ben namelijk een negert! En heb wel interesse
Hi, ja kleur is geen punt, heb je interesse?

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 14:40 ----------

Jullie hebben hier wel lol met z'n allen zie ik...

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 14:45 ----------

Jongens, voor de duidelijkheid: Ik zoek iemand die goed en gespierd eruit ziet, hoeft niet erg overdreven te zijn, maar kaan ook wel :)
Voornamelijk iemand die niet vies is van kunst en van op podium staan, en die beetje serieus kan zijn...
laat weten als jij het bent!
 
Hi, ja kleur is geen punt, heb je interesse?

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 14:40 ----------

Jullie hebben hier wel lol met z'n allen zie ik...

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 14:45 ----------

Jongens, voor de duidelijkheid: Ik zoek iemand die goed en gespierd eruit ziet, hoeft niet erg overdreven te zijn, maar kaan ook wel :)
Voornamelijk iemand die niet vies is van kunst en van op podium staan, en die beetje serieus kan zijn...
laat weten als jij het bent!
zoiets als jeff seid?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven