XXL Nutrition

Gezocht: Een gespierde man voor een performance in een museum

Bezoekers in dit topic

Hi, ja kleur is geen punt, heb je interesse?

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 14:40 ----------

Jullie hebben hier wel lol met z'n allen zie ik...

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 14:45 ----------

Jongens, voor de duidelijkheid: Ik zoek iemand die goed en gespierd eruit ziet, hoeft niet erg overdreven te zijn, maar kaan ook wel :)
Voornamelijk iemand die niet vies is van kunst en van op podium staan, en die beetje serieus kan zijn...
laat weten als jij het bent!

Waarom ontwijk je de vraag 'wat schuift het'? Omdat het niets schuift en je weet wat voor crappy deal het is voor ons?
 
zal dit eigenlijk iets schuiven?

of heeft zoiets voorheen eigenlijk al geschoven hier?
 
Schuiven overload.
 
Mag ik dan een schilderij uitzoeken in het museum? Ik wil overigens wel naakt met zo'n blaadje voor m'n geslachtsdeel. :thumbup:
 
Wat schuift het? Een beste pijpbeurt?

Show eens een foto van hetgeen waar jij naar op zoek bent

edit: van een vrouw uiteraard!
 
Ik zou het hier niet zoeken de mensen met een goed fysiek zijn hier op bijna 2 handen te tellen hahha
 
Never go full retard hahaha. Of heb jij een goed fysiek wil je zeggen ? Pic's or get the **** out

Of je kunt eens niet uit de hoogte doen omdat je een boven average fysiek hebt door middel van AAS.
 
Never go full retard hahaha. Of heb jij een goed fysiek wil je zeggen ? Pic's or get the **** out
Jonge, ik zou er niet eens zoals jou uit WILLEN zien. Iedereen hier heeft andere doelen en de meeste mensen hebben zeker niet als doel om zo'n lelijk massa monster te worden door jezelf helemaal vol te spuiten.
 
Of je kunt eens niet uit de hoogte doen omdat je een boven average fysiek hebt door middel van AAS.

Ik voel mezelf echt niet beter dan de anderen. Enig verschil is ik doe wat moet en was daar eerlijk over dat was dom ;)

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 17:48 ----------

Jonge, ik zou er niet eens zoals jou uit WILLEN zien. Iedereen hier heeft andere doelen en de meeste mensen hebben zeker niet als doel om zo'n lelijk massa monster te worden door jezelf helemaal vol te spuiten.

Hoef je niet bang voor te zijn dat haal je ook niet ;)
 
Ik voel mezelf echt niet beter dan de anderen. Enig verschil is ik doe wat moet en was daar eerlijk over dat was dom ;)

"Ik zou het hier niet zoeken de mensen met een goed fysiek zijn hier op bijna 2 handen te tellen hahha"

Waaronder je jezelf natuurlijk ook ziet, dus je doet uit de hoogte. Verder zijn er hier natties met een imo beter fysiek dan de jouwe, zonder uit de hoogte te doen.
 
"Ik zou het hier niet zoeken de mensen met een goed fysiek zijn hier op bijna 2 handen te tellen hahha"

Waaronder je jezelf natuurlijk ook ziet, dus je doet uit de hoogte. Verder zijn er hier natties met een imo beter fysiek dan de jouwe, zonder uit de hoogte te doen.

Ik reken mezelf er totaal niet onder heb je ooit al die E Hero statussen gezien die zijn beter dan de mijne. En uiteraard zijn er nattys met een beter fysiek maar absoluut niet op dit forum dat is dus ook zwets
 
Ik reken mezelf er totaal niet onder heb je ooit al die E Hero statussen gezien die zijn beter dan de mijne. En uiteraard zijn er nattys met een beter fysiek maar absoluut niet op dit forum dat is dus ook zwets

Snapte een tijd geleden niet waarom mensen je een retard vonden, nu snap ik het wel.
 
Ik reken mezelf er totaal niet onder heb je ooit al die E Hero statussen gezien die zijn beter dan de mijne. En uiteraard zijn er nattys met een beter fysiek maar absoluut niet op dit forum dat is dus ook zwets

ligt er aan wat je een ''beter fysiek'' noemt. ik kan genoeg gasten op dit forum opnoemen die veel minder massa dan jou hebben maar toch een mooier fysiek omdat ze betere verhoudingen en mooiere aanhechtingen hebben.
 
Voor de duidelijkheid: Ik zoek een vrijwilliger, omdat we nauwelijks budget hebben. Evt onkosten worden vergoed.
 
Ik ben eventueel geïnteresseerd, pm me ff.
u6quioC.jpg
 
Back
Naar boven