XXL Nutrition

Gezocht: ervaringsdeskundige Bigorexia (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoukburgman

Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Hi!
Voor Brandpunt+ van KRO-NCRV maken we een nieuwe reeks van de documentaireserie ‘Het Goddelijke Lichaam’. Het Goddelijke Lichaam is een documentaireserie over jongeren met de drang naar perfectie. We zijn als jonge mensen zo bezig met ons lichaam, voeding en fit zijn. In de serie volgen we verschillende jongeren die allemaal op een verschillende manier werken aan hun ‘goddelijke’ lichaam. Maar maakt dat écht gelukkig zoals op de instaposts lijkt? In 2021 hebben we een seizoen 1 gemaakt, nu komt er een tweede seizoen aan!

Voor het nieuwe seizoen maken we een aflevering over Bigorexia Nervosa . Om meer informatie in te winnen over dit onderwerp spreek ik graag met een aantal ervaringsdeskundigen. Wie staat hiervoor open om met mij over te praten? Mail naar: anouk.burgman@kro-ncrv.nl

De serie eind mei wekelijks te zien zijn op het YouTube-kanaal van NPO3. Mocht je vragen of tips hebben, mail ook vooral.

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Anouk Burgman

Hi!
Voor Brandpunt+ van KRO-NCRV maken we een nieuwe reeks van de documentaireserie ‘Het Goddelijke Lichaam’. Het Goddelijke Lichaam is een documentaireserie over jongeren met de drang naar perfectie. We zijn als jonge mensen zo bezig met ons lichaam, voeding en fit zijn. In de serie volgen we verschillende jongeren die allemaal op een verschillende manier werken aan hun ‘goddelijke’ lichaam. Maar maakt dat écht gelukkig zoals op de instaposts lijkt? In 2021 hebben we een seizoen 1 gemaakt, nu komt er een tweede seizoen aan!

Voor het nieuwe seizoen maken we een aflevering over Bigorexia Nervosa . Om meer informatie in te winnen over dit onderwerp spreek ik graag met een aantal ervaringsdeskundigen. Wie staat hiervoor open om met mij over te praten? Mail naar: anouk.burgman@kro-ncrv.nl

De serie eind mei wekelijks te zien zijn op het YouTube-kanaal van NPO3. Mocht je vragen of tips hebben, mail ook vooral.

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Anouk Burgman
wat schuift het?

Wengstertje we hebben geen vergoeding beschikbaar. Wel een mooi platform voor een verhaal met gemiddeld rond de 100K kijkers op het YouTube-kanaal van NPO3. Sta je er open voor om binnenkort even te bellen?

Wengstertje we hebben geen vergoeding beschikbaar. Wel een mooi platform voor een verhaal met gemiddeld rond de 100K kijkers op het YouTube-kanaal van NPO3. Sta je er open voor om binnenkort even te bellen?
Ik dacht dat slavernij 150 jaar geleden was afgeschaft. En dat van mijn belastinggeld.

Nice.

Gemiddeld is dus niet gegarandeerd pér item, laat staan dat het iets zegt over of het gehele item wordt uitgekeken en of er meerdere mensen aan het woord komen - er is dus 0.0 te zeggen over de daadwerkelijke reach per persoon/verhaal. Wel apart dat KRO-NCRV geen vergoeding beschikbaar kan stellen voor iemand die heel wat uren 'moet' geven om zulke opnames rond te krijgen. Ik neem aan dat jij ook niet als vrijwilliger jouw werk als producer (?) verzorgd. Dit is een flink staaltje 'we don't pay money but we pay exposure!!11!!'.

Laatst bewerkt:
The Dutch Giant is altijd wel te porren voor dingen op TV volgens mij.

Haha voor niks gaat de zon op. Voor "exposure" ga je alleen maar de een of de andere delusional wannabe influencer vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven