Fitness Seller

GEZOCHT: Ervaringsdeskundige op het gebied van eiwit supplementen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
26 jan 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
75kg
Beste forum leden, ik, Mounssif Achekar, zit in me examenjaar vwo en ben bezig voor me profiel werkstuk over de realiteit achter eiwit supplementen. Door mijn jeugdigheid en mijn vermogen alles uit te stellen ben in nu met redelijke spoed opzoek naar iemand die ervaring heeft op het gebied van eiwit supplementen en dan met name de shakes. Je hoeft geen proffessor te zijn op het gebied, als je maar genoeg ervaring hebt. Ik ben met name op zoek naar bijvoorbeeld clean bodybuilders, fitness instructeurs of diëtisten. Als je in deze profielschets past en je het leuk zou vinden mee te werken aan mijn profiel werkstuk stuur me dan even een berichtje. Vervolgens zullen we over de mail een interview houden. Voor verdere vragen kun je me ook een bericht sturen. Bvd.
 
Eiwitshake = geen wondermiddel.
Het is gewoon een makkelijke en goedkope manier om aan je dagelijkse eiwitbehoefte te komen.
 
eiwitshake = eiwit en meer niet.

Tenzij die van B&F is dan zit er wrs ook nog 10gr suiker bij.
 
Als je hier je profielwerkstuk over gaat maken, wens ik je veel succes in de toekomst

Kan toch geen serieus onderwerp zijn? Wat eiwit poeder...
 
Als je hier je profielwerkstuk over gaat maken, wens ik je veel succes in de toekomst

Kan toch geen serieus onderwerp zijn? Wat eiwit poeder...

Bedankt voor je nuttige bijdrage, hier heb ik veel aan. En bedankt dat je me succes wenst, ik kom er wel. Het is overigens zeer zeker een serieus onderwerp, zo hebben we scheikundig bepaald dat het eiwitgehalte in een bepaalde eiwit shake, waarvan ik de naam niet noem, onjuist is.

Ook hebben we in de praktijk aangetoond dat trainen in combinatie met eiwitshakes baat heeft, maar dat is logisch door alle extra eiwitten die je binnen krijgt. We zoeken alleen nog iemand met meer ervaring die ons kan vertellen of hij veel goeds heeft ondervonden door eiwitsuplementen (of juist niet). En als jij dat niet kan prima, maar hou je cynische opmerkingen voor je aub.
 
Bedankt voor je nuttige bijdrage, hier heb ik veel aan. En bedankt dat je me succes wenst, ik kom er wel. Het is overigens zeer zeker een serieus onderwerp, zo hebben we scheikundig bepaald dat het eiwitgehalte in een bepaalde eiwit shake, waarvan ik de naam niet noem, onjuist is.

Ook hebben we in de praktijk aangetoond dat trainen in combinatie met eiwitshakes baat heeft, maar dat is logisch door alle extra eiwitten die je binnen krijgt. We zoeken alleen nog iemand met meer ervaring die ons kan vertellen of hij veel goeds heeft ondervonden door eiwitsuplementen (of juist niet). En als jij dat niet kan prima, maar hou je cynische opmerkingen voor je aub.
nice troll, try harder.
 
Bedankt voor je nuttige bijdrage, hier heb ik veel aan. En bedankt dat je me succes wenst, ik kom er wel. Het is overigens zeer zeker een serieus onderwerp, zo hebben we scheikundig bepaald dat het eiwitgehalte in een bepaalde eiwit shake, waarvan ik de naam niet noem, onjuist is.

Ook hebben we in de praktijk aangetoond dat trainen in combinatie met eiwitshakes baat heeft, maar dat is logisch door alle extra eiwitten die je binnen krijgt. We zoeken alleen nog iemand met meer ervaring die ons kan vertellen of hij veel goeds heeft ondervonden door eiwitsuplementen (of juist niet). En als jij dat niet kan prima, maar hou je cynische opmerkingen voor je aub.

Alles wat je in diverse onderzoeken kan vinden klopt. Wat het gros hier roept klopt niet.
Dus zoek de onderzoeken.
 
Haha succes joh, pauper.

Werkstuk over eiwitshakes... maak het nou toch ff joh

Als je niet tegen cynisme kan, rechtsbovenin staat een kruisje en ik zou voorstellen dat je een serieus onderwerp gebruikt.
 
Ik zou viper92 even vragen. Je kan hem altijd een PM sturen. Hij kan je alle ins en outs vertellen.
 
Je kan het ook vragen aan Sylve hoe eiwit shakes bij B&F gemaakt worden. Ha-Ha
 
mounssifachekar

Ik heb geen zin om de tijd erin te steken die het kost om te laten interviewen. Als je graag antwoorden wilt op je vragen dan zou ik je aanraden om een online enquete aan te maken. Daar zijn altijd mensen wel toe bereid om in te vullen. Of ga langs een sportschool en vraag het aan het aan iemand die eruit ziet alsof ie lift.

nice troll, try harder.

Vind dit altijd zo raar dat er zo snel troll wordt geroepen. Waarom zou iemand aan het trollen zijn wanneer het bericht dat hij post niet grappig of provocerend is. Meeste mensen hebben wel wat beters te doen.

Haha succes joh, pauper.

Werkstuk over eiwitshakes... maak het nou toch ff joh

Als je niet tegen cynisme kan, rechtsbovenin staat een kruisje en ik zou voorstellen dat je een serieus onderwerp gebruikt.

Dit is een middelbare scholier. Waarom zo onbeschoft? Roid rage much?

Voor verdere vragen kun je me ook een bericht sturen. Bvd.

mounssifachekar was laatst gezien: 26 jan 2016 :no:
 
Je kan het ook vragen aan Sylve hoe eiwit shakes bij B&F gemaakt worden. Ha-Ha
True, ik geniet er zelfs van. Met Body & Fit weet ik gewoon dat ik goede producten, snel en tegen een scherpe prijs ontvang :) De Isolaat XP bevalt me prima (vanille). Om je vraag te beantwoorden, gewoon even lezen: Whey Isolaat XP wordt via baanbrekende multistage cross flow membrane technology gefilterd d.w.z. op natuurlijke wijze geproduceerd onder een lage druk en -temperatuur. Zo wordt de hoogste kwaliteit en het meest hoogwaardige en pure eiwit verkregen.
 
sensationeel
 
Gewoon natuurlijke producten eten, dan ontwijk je al het gezever en gezeik over B & F e.a.
Ik kom per dag makkelijk aan 150 gr eiwitten uit natuurlijk voedsel.
 
Maar jouw eiwitten zijn niet via een baanbrekende multistage cross flow membrane technology gefilterd
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Maar jouw eiwitten zijn niet via een baanbrekende multistage cross flow membrane technology gefilterd

Nee das waar. Maar ik eet wel ananas :o
 
True, ik geniet er zelfs van. Met Body & Fit weet ik gewoon dat ik goede producten, snel en tegen een scherpe prijs ontvang :) De Isolaat XP bevalt me prima (vanille). Om je vraag te beantwoorden, gewoon even lezen: Whey Isolaat XP wordt via baanbrekende multistage cross flow membrane technology gefilterd d.w.z. op natuurlijke wijze geproduceerd onder een lage druk en -temperatuur. Zo wordt de hoogste kwaliteit en het meest hoogwaardige en pure eiwit verkregen.
Dat jij tijd verspilt aan rommel verkopen die toch niemand meer gelooft... Ik hoop voor jou dat je er dik voor betaald wordt.
 
True, ik geniet er zelfs van. Met Body & Fit weet ik gewoon dat ik goede producten, snel en tegen een scherpe prijs ontvang :) De Isolaat XP bevalt me prima (vanille). Om je vraag te beantwoorden, gewoon even lezen: Whey Isolaat XP wordt via baanbrekende multistage cross flow membrane technology gefilterd d.w.z. op natuurlijke wijze geproduceerd onder een lage druk en -temperatuur. Zo wordt de hoogste kwaliteit en het meest hoogwaardige en pure eiwit verkregen.

Gewoon nieuwsgierigheid Sylve ,werk jij voor B & F ?
_______________________________________________________________________

Van mij verder no hard feelings hoor, just curious
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven