XXL Nutrition

[Gezocht] Foto's gewichtheffen! Lees meer!

Bezoekers in dit topic

faxxR

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
50kg
Hallo,

ik ben Niels en samen met mijn partner moet ik voor mijn eindwerk in het laatste jaar een scheidsrechtersysteem van gewichtheffen ontwerpen. We zullen dus met 2 hulpscheidsrechter en 1 hoofdscheidsrechter werken. Nu willen we weten wat er gebruikt wordt als "scorebord" , waar de naam van de speler opstaat, het gekozen gewicht, en de reacties van de verschillende scheidsrechters. Wij maken dit project voor een gewichtheffersclub in Waregem. Klopt het dat er op de bakjes van de scheidsrechter 3 knoppen moeten staan met Wit, Rood en Fout? En dus als jullie foto's hebben van het scorebord, gekozen gewicht ( zie link voor vb. dat wij denken dat er moet geprojecteerd worden ) plaats hier dan alle foto's !! of mail naar nielske_gamer@hotmail.com

Wat er moet geprojecteerd worden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bakje van de hulpscheidsrechter en hoofdscheidsrechter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ga het eens gaan vragen in de club zelf, dan heb je direct een antwoord op al je vragen. ;)

edit: heb het hem eens gezegd, hij zal wss eens langs komen ;)
 
Laatst bewerkt:
De scheidsrechters kunnen kiezen uit goed (wit) of fout (rood)



Zo ziet een goed scorebord er normaal uit. Dit is wat de toeschouwers te zien krijgen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
de 1:46 is de tijd en die moet kunnen aftellen.
De witte en rode bolletejes met 1 2 3 onder zijn de scheidsrechters die de beurt goed (wit) of fout (rood) keuren.
Het getal boven essai is het nummer van de beurt die de gewichtheffer neemt en die kan normaal maar 1, 2 of 3 zijn.
De 235,5 kg is het gewicht dat genomen wordt.

Als je nog iets wil weten moet je het maar vragen.

Misschien vind je hier ook nog wat meer info, het 2de vind ik het beste: http://www.ukscoreboards.co.uk/scoreboards_indoor_weightlifting.htm
 
wat doe je voor opleiding dan?
 
Ik volg informatica in het vti.
 
Moet je het gewicht op voorhand inlezen?
 
235 snatch :p
 
Back
Naar boven