AndroidHealthClinic

Gezocht: fractional / micro plates

Bezoekers in dit topic

nixxrunner

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2012
Berichten
140
Waardering
29
Lengte
1m77
Massa
69kg
Vetpercentage
15%
Goededag,
ivm het greyskull schema ben ik op zoek naar micro of fractional plates.

2x 0.5 kg
2x 1 kg
2x 2 kg
of
2x 0.25 kg
2x0.5 kg
2x 0.75 kg
2x 1kg

allen 50 mm

Heeft iemand deze liggen en wil je deze verkopen?
 
Ik heb een paar van 0.25kg liggen maar weet niet wat ik ervoor kan vragen, ze zijn duur in aankoop en komt je tweedehands niet vaak tegen :o
 
Welke schijven gebruik je verder? Fitness seller heeft zowel gietijzer als rubber in 0,5kg vd goedkopere series schijven. Minder dan 1kg verhogen is voor greyskull toch ook weer niet nodig toch?
 
Rogue Metric Fractional Plates - KGS
Goedkoop is het alleen niet :rolleyes: Je tweede lijstje is wel erg verschillend van de eerste overigens. Als je 1 kilo stappen nodig hebt volstaat 5x 0,5kg + 2x 1,25 + 2x 2,5 toch ook, makkelijker te vinden dan de 1 en 2kg's? Dan kan je gewoon de goedkoopste schijven kopen die je kan vinden (Gietijzeren olympische halterschijven)

:iagree:

Verder zijn 0,25kg schijven zinloos tenzij je altijd met dezelfde barbell en schijven traint of met gecallibreed materiaal, anders is de tolerantie in het gewicht van het materiaal al snel groter dan een halve kilo.
 
:iagree:

Verder zijn 0,25kg schijven zinloos tenzij je altijd met dezelfde barbell en schijven traint of met gecallibreed materiaal, anders is de tolerantie in het gewicht van het materiaal al snel groter dan een halve kilo.

Met 5x 0,5kg + 2x 1,25 + 2x 2,5 kan ik toch niet stappen van 1kg verhogen? Of zeg je dat ik bij 3kg eigenlijk 2 van 1,25 moet doen en dan dus 2.5 verhogen? en bij 4 kg dan, 2x1,25 en 2x 0,5 dus 3.5?
Of hoef ik het niet zo heel strikt te nemen? Anders zou ik met onderstaand alles kunnen maken.
2x 0.5 kg
2x 1 kg
2x 2 kg
 
Ik zou 8x 0,5kg halen, is ook veel goedkoper.
 
Das idd ook een goede tip!!

Thanks allen voor de reacties!!!
 
Back
Naar boven