AndroidHealthClinic

Gezocht: Gebruiker uit Hilversum

Bezoekers in dit topic

JortterVoort

Novice
Lid geworden
15 mrt 2018
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Mijn naam is Jort ter Voort, student op de School voor Journalistiek. Ik wil graag een een (profiel)item maken over iemand die anabolen gebruikt. Ik ben zelf gepassioneerd van bodybuilding, train zelf veel en krijg nu eindelijk de kans om er een journalistieke productie over te maken.

Wat ik van je vraag;

- Je komt uit Hilversum
- Je bent bereid openlijk over je gebruik te praten
- Je bent bereid om te worden gefotografeerd
- Het item komt op een kleine lokale nieuwssite, hiermee ga je akkoord

Wil je jouw passie en verhaal met de buitenwereld delen? Let me know! Je kan me bereiken via mijn email-adres: tervoortj@hotmail.nl
 
En wat schuift het?
 
Wil niet meteen weer vervelend doen maar BB, over anabolen praten en een eerlijk beeld erover naar buiten brengen is nog nooit gelukt.

De media / journalistiek heeft altijd een groot voor oordeel. Hoop dat jij het tegendeel kunt bewijzen maar ben er bang voor.

Toch succes!
 
Dit gaat natuurlijk niemand doen.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
  • Like
Waarderingen: Cal_
Zou oprecht een goed artikel zijn tho.

Er zouden idd meer artikelen moeten zijn die een beetje een reëel beeld geven. MAAR, gelet op de eisen die TS stelt gaat er natuurlijk geen animo zijn (waarbij er ook idd een reëel beeld geschetst wordt).

- Je komt uit Hilversum
- Je bent bereid openlijk over je gebruik te praten
- Je bent bereid om te worden gefotografeerd
- Het item komt op een kleine lokale nieuwssite, hiermee ga je akkoord

Je moet bereid zijn om te worden gefotografeerd, je moet uit Hilversum komen en het item komt in de regio online. Je staat dus lekker op internet met foto's vereeuwigd als een anabolengebruiker, waarbij dat heugdelijke feit natuurlijk binnen no time bij iedereen die je (her)kent bekend is, vindbaar is voor mogelijke werkgevers enzovoort.

Ondanks dat er wel mensen zijn die openlijk over hun gebruik praten is het natuurlijk niet gelijk zo dat dat dan ook maar geaccepteerd wordt door de omgeving. Je snijdt je zelf als persoon verder, naast je bb ambitie, behoorlijk in de vingers door zo "openlijk" online te staan.
 
Precies wat hierboven is gezegd,
Er bestaat een enorm stigma op anabolen gebruik en er zijn veel vooroordelen en is veel mis informatie. Voordat ik op dit forum zat had ik ook (heb het nog steeds een beetje denk ik) die vooroordelen,

Dat iemand een reëel beeld kan geven door zijn verhaal te vertellen zou dus goed zijn maar de gestelde eisen hebben wel veel impact omdat je bekend wordt en er dus zo'n stigma op anabolen gebruik zit
 
Er zouden idd meer artikelen moeten zijn die een beetje een reëel beeld geven. MAAR, gelet op de eisen die TS stelt gaat er natuurlijk geen animo zijn (waarbij er ook idd een reëel beeld geschetst wordt).

- Je komt uit Hilversum
- Je bent bereid openlijk over je gebruik te praten
- Je bent bereid om te worden gefotografeerd
- Het item komt op een kleine lokale nieuwssite, hiermee ga je akkoord

Je moet bereid zijn om te worden gefotografeerd, je moet uit Hilversum komen en het item komt in de regio online. Je staat dus lekker op internet met foto's vereeuwigd als een anabolengebruiker, waarbij dat heugdelijke feit natuurlijk binnen no time bij iedereen die je (her)kent bekend is, vindbaar is voor mogelijke werkgevers enzovoort.

Ondanks dat er wel mensen zijn die openlijk over hun gebruik praten is het natuurlijk niet gelijk zo dat dat dan ook maar geaccepteerd wordt door de omgeving. Je snijdt je zelf als persoon verder, naast je bb ambitie, behoorlijk in de vingers door zo "openlijk" online te staan.

Als ik een kuurtje zou doen zou ik daar ook echt niet mee in het nieuws willen komen hoor. Zijn zoveel vooroordelen over.. zelfs hier op het forum worden AAS gebruikers (buiten het AAS forum) gigantisch afgebrand.
Doelde meer op dat een journalist eens zelf gaat sporten i.c.m. anabolen gebruik. Zien ze zelf first-hand dat AAS-gebruikers ook een zware levensstijl hebben, gedisciplineerd eten en trainen en wat er allemaal bij komt kijken.

Dit was een gigantisch goede docu over (extreem) AAS;
 
Als ik een kuurtje zou doen zou ik daar ook echt niet mee in het nieuws willen komen hoor. Zijn zoveel vooroordelen over.. zelfs hier op het forum worden AAS gebruikers (buiten het AAS forum) gigantisch afgebrand.
Doelde meer op dat een journalist eens zelf gaat sporten i.c.m. anabolen gebruik. Zien ze zelf first-hand dat AAS-gebruikers ook een zware levensstijl hebben, gedisciplineerd eten en trainen en wat er allemaal bij komt kijken.

Dit was een gigantisch goede docu over AAS;

Een beetje zoals Filemon :roflol:
Wat een succes was dat, haha!
 
UPDATE - ANONIMITEIT

Ik heb jullie antwoorden doorgelezen en begrijp jullie heel goed. Ik heb met mijn docent afgestemd dat het ook anoniem mag! Oftewel, geen naam, geen gezicht op de foto’s etc.

Het komt er dus op neer dat je je verhaal vertelt achter het gebruik, je motivaties, je doelstellingen etc.

Mijn bedoeling achter de productie is om het taboe over het gebruik van steroïden te doorbreken. Daarnaast wil ik het idee dat alles vanzelf gaat qua progressie bij het gebruik van steroïden uit te wereld helpen.

Wat ik van je vraag is het volgende:

- Je komt uit Hilversum
- Je gebruikt momenteel steroïden
- Je deelt met mij het verlangen om de taboes rond het gebruik de wereld uit te helpen
- Je bent bereid op foto’s te staan (uiteraard zonder herkenbaarheid)

Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen neem gerust contact met me op door te reageren of mij te mailen op: tervoortj@hotmail.nl
 
UPDATE - ANONIMITEIT

Ik heb jullie antwoorden doorgelezen en begrijp jullie heel goed. Ik heb met mijn docent afgestemd dat het ook anoniem mag! Oftewel, geen naam, geen gezicht op de foto’s etc.

Het komt er dus op neer dat je je verhaal vertelt achter het gebruik, je motivaties, je doelstellingen etc.

Mijn bedoeling achter de productie is om het taboe over het gebruik van steroïden te doorbreken. Daarnaast wil ik het idee dat alles vanzelf gaat qua progressie bij het gebruik van steroïden uit te wereld helpen.

Wat ik van je vraag is het volgende:

- Je komt uit Hilversum
- Je gebruikt momenteel steroïden
- Je deelt met mij het verlangen om de taboes rond het gebruik de wereld uit te helpen
- Je bent bereid op foto’s te staan (uiteraard zonder herkenbaarheid)

Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen neem gerust contact met me op door te reageren of mij te mailen op: tervoortj@hotmail.nl

Maar je vergeet het belangrijkste, naast eeuwige anonieme roem, watvoor vergoeding staat er tegenover en waarom moet je perse uit Hilversum komen? Wat nou als ik in Baarn of Soest of Loosdrecht woon?
 
Als ik een kuurtje zou doen zou ik daar ook echt niet mee in het nieuws willen komen hoor. Zijn zoveel vooroordelen over.. zelfs hier op het forum worden AAS gebruikers (buiten het AAS forum) gigantisch afgebrand.
Doelde meer op dat een journalist eens zelf gaat sporten i.c.m. anabolen gebruik. Zien ze zelf first-hand dat AAS-gebruikers ook een zware levensstijl hebben, gedisciplineerd eten en trainen en wat er allemaal bij komt kijken.

Dit was een gigantisch goede docu over (extreem) AAS;

Thanks voor de tip, ik gaat eens zoeken naar een kopietje :D
 
Maar je vergeet het belangrijkste, naast eeuwige anonieme roem, watvoor vergoeding staat er tegenover en waarom moet je perse uit Hilversum komen? Wat nou als ik in Baarn of Soest of Loosdrecht woon?

Volgens mij word dit een “op de fiets” momentje zelfs geen benzine geld. Denk dat de vergoeding een eiwitten reep gaat worden, studenten en geld....?
 
Zou interessant zijn een funeraiser te starten hier om JortterVoort zijn startkuur te financieren. En dat hij dan uitgebreid verslag doet over zijn ervaringen.

En het stigma doorbreekt, niet te vergeten!
 
Back
Naar boven