AndroidHealthClinic

Gezocht: Gespierde man voor korte documentaire

Bezoekers in dit topic

AnnaB

Novice
Lid geworden
9 feb 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
63kg
Beste bodybuilders,

Ik ben op zoek naar een gespierde man die centraal wilt staan in een (vooral visuele) documentaire. Deze man moet (het liefst illegale) middelen gebruiken om zo gespierder te worden. De documentaire moet een dag uit het leven van deze persoon laten zien, maar dit dus vooral visueel. Een echt interview zal dus niet plaats vinden.

De film zal al in maart 2012 gedraaid moeten worden.

Alvast bedankt!
Anna
 
hallo! ik ben zeer gespierd en mooi.. maar een natty helaas.....:(
 
en hij moet zeker ook ff een spuit in zijn lichaam duwen?
Lekker positief beeld over BB
 
Oftewel: zijn er DBBérs die verder geen leven hebben en graag hun AAS-gebruik etaleren.
Is natuurlijk altijd mooi om op film te hebben :D
 
denk dat je hiervoor int verkeerde topic bent beland... Het zal wel weer zon k*t film worden die bb slecht neerzet door middel van steroids blabla..

denk niet dat de echte diehard bb'er er blij mee is als zijn sport weer slecht wordt neer gezet
 
Anna B(olic), русский язык матрос швабра
 
volgens mij kun je beter zon spuit in jezelf douwen, zelfs ik ben zwaarder!

---------- Post added 9 February 2012 at 14:45 ----------

en volgens mij ben je gewoon een kerel.
 
blijft alleen ik over denk ik, ik ga me alvast weer lekker glad scheren...
skinnie dadelijk beroemd:)
 
1000 euro
Pm me maar als je intresse hebt
 
Ik ben een zware gebruiker maar wel heel mager en lelijk helaas... :(
 
Alleen al om de reacties die nog gaan komen neem ik een abbo op dit topic

:popcorn2:
 
2500 euro,
pm me maar
 
hey ik heb biceps als zoete aardappels :cool:, en me kuiten zijn net omgekeerde peren. Dat zijn wel geschikte aspecten als filmspeler toch.


Ik gebruik Jack3d voordat ik ga trainen, mijn reactie als ik het inneem is altijd dit -->>[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Dus ik neem aan dat het in illegale middel is, wat betekent dat ik me aanmeld als kandidaat :)
 
Beste bodybuilders,

Ik ben op zoek naar een gespierde man die centraal wilt staan in een (vooral visuele) documentaire. Deze man moet (het liefst illegale) middelen gebruiken om zo gespierder te worden. De documentaire moet een dag uit het leven van deze persoon laten zien, maar dit dus vooral visueel. Een echt interview zal dus niet plaats vinden.

De film zal al in maart 2012 gedraaid moeten worden.

Alvast bedankt!
Anna

dus hij word tijdens de opnames gespierder omdat hij illegale middelen gebruikt?......

hiermee ga je een verkeerd beeld scheppen bij mensen die al een vertekend beeld hebben over BB. Dit is echt schandalig voor BB en zal verkeerd opgevat worden. Denk dat de BB er die hieraan meedoet zich wel nog 1x moet afvragen wat BB voor hem betekend..
 
En waarom precies moet deze man 'het liefst illegale' middelen gebruiken?

Het komt op mij over alsof er in deze docu een bepaald beeld wordt geschetst van een bodybuilder (en daarom waarschijnlijk ook bodybuilders in het algemeen) zonder dat deze persoon zelf de kans krijgt om zijn verhaal te doen en aan te geven of het geschetste beeld al dan niet terecht is. Er zal immers geen interview plaatsvinden.

Daarom wens ik je veel succes om iemand te vinden die zich hiervoor leent!
 
dus hij word tijdens de opnames gespierder omdat hij illegale middelen gebruikt?......

hiermee ga je een verkeerd beeld scheppen bij mensen die al een vertekend beeld hebben over BB. Dit is echt schandalig voor BB en zal verkeerd opgevat worden. Denk dat de BB er die hieraan meedoet zich wel nog 1x moet afvragen wat BB voor hem betekend..

Ze zegt dat hij AAS moet gebruiken om zo gespierd mogelijk te worden. Ik ken geen enkele AAS gebruiker die het gebruikt met een ander doel dan dat. Het doel van AAS is om massa bij te krijgen, waarom gebruik je het anders? Omdat je het geil vindt om een spuit in je kont te zetten? ???
 
Ze zegt dat hij AAS moet gebruiken om zo gespierd mogelijk te worden. Ik ken geen enkele AAS gebruiker die het gebruikt met een ander doel dan dat. Het doel van AAS is om massa bij te krijgen, waarom gebruik je het anders? Omdat je het geil vindt om een spuit in je kont te zetten? ???

Je hebt ook prestatieverhogende AAS, het gaat niet altijd puur om massa.
 
Back
Naar boven