XXL Nutrition

Gezocht: Gespierde man voor korte documentaire

Bezoekers in dit topic

Leukste van dit is toch dat de mensen die zeiken over 'een slecht beeld over bbing' een paar post later virtueel OP aan het aanranden zijn :p
 
Oke, ten eerste, ik ben een geen man maar een vrouw en ik doe studeer audiovisuele media in Hilversum. Het is dus een opdracht met het thema 'ondergronds'. Vandaar de 'illegale middelen'. Er mag wel wat gezegd worden in de documentaire maar het gaat vooral om het uiterlijk en de beelden. Hopelijk hebben jullie nu een beter beeld. Ik was niet van plan jullie slecht neer te zetten, maar vanwege het thema 'ondergronds' moet er toch te zien zijn dat het 'illegaal' is. Mijn excuses als ik nog een beetje onwetend ben. Ken namelijk zelf wel iemand die illegale middelen gebruikt maar hij woont in het buitenland.

Denk dat je beter een postje neerzet in het centrale drugs topic dan ;) Als je het toch over illegale middelen wil hebben kan je een dagje gaan wauzen met de DBB drugs ploeg. Verder lijkt het me logisch dat er niemand op je verzoek in zal gaan, je word kortom belachelijk gemaakt met illegaal gebruik van AAS en dan krijg je er nog niks voor ook. Zo heb ik ook een verzoekje voor jou, kan je als het past even mijn kamer komen opruimen?

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 23:33 ----------

Maar als je nude pics post wil ik misschien wel meedoen. Zet ik er rap wel ff de spuit in.
 
ik heb het niet helemaal gelezen, maar ts wil iemand die aan de aas zit voor lul zetten en een negatief beeld erover wil creëren, en diegene zou dat gratis moeten doen :roflol:.
ps:waarom trouwens over aas, alcohol en dingen zoals roken zijn bijna in alle gevallen slechter dan aas
 
Waar blijven die pics van TS :( :(
 
Bekijk dit filmpje eens:

http://www.youtube.com/watch?v=o42qs1a25U0

Volgens mij is dat wat je ongeveer wil maken. En zoals je zojuist ongetwijfeld zelf gezien hebt, is dat ook mogelijk zonder AAS in beeld te brengen. Ik denk dat er dan ineens veel meer animo is voor je project.

Veel succes.
 
Je krijgt er inderdaad niet voor betaald, helaas. Zoals ik dus al zei is de documentaire dus níet om een slecht beeld over BB te creëren. Het zou namelijk in de loop van de documentaire ook een totaal ander beeld kunnen geven over BB.

In natura dan een optie? :D

Veel succes meid!
 
Laatst bewerkt:
Wanneer komt er eens een film waarin ze de gezonde levensstijl van de natural bodybuilder belichten ? Altijd die AAS shit ...
 
Oke, ten eerste, ik ben een geen man maar een vrouw en ik doe studeer audiovisuele media in Hilversum. Het is dus een opdracht met het thema 'ondergronds'. Vandaar de 'illegale middelen'. Er mag wel wat gezegd worden in de documentaire maar het gaat vooral om het uiterlijk en de beelden. Hopelijk hebben jullie nu een beter beeld. Ik was niet van plan jullie slecht neer te zetten, maar vanwege het thema 'ondergronds' moet er toch te zien zijn dat het 'illegaal' is. Mijn excuses als ik nog een beetje onwetend ben. Ken namelijk zelf wel iemand die illegale middelen gebruikt maar hij woont in het buitenland.

Het thema ondergronds is zo cliché , ik heb niets tegen je persoonlijk .

Maar er bestaan al duizenden reportage's over het " ondergronds " in bodybuilding. Het illegale er rond is totaal niet interessant , alleen voor mensen die de sport in een slecht daglicht willen zetten .

Het enige wat echt interessant is en bijna nooit opgenomen . De dagelijkse routine van maaltijden klaarmaken , om de zoveel tijd gericht eten , voedingschema's , de gerichte trainingsschema's, de harde trainingen , de rust , het sociale uitgaansleven dat vaak word opgeofferd, etc ...

AAS is maar een hulpmiddel , ik zou gewoon de tering van je opdrachtgever uitschelden , altijd die zever over het illegale in bodybuilding, aas is en blijf een hulpmiddel .

Wat men bedoelt over het " ondergrondse " is niet bodybuilding , maar gewoon een hulpmiddel dat men gebruikt in bijna alle sporten .
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik creatine, waar kan ik mij aanmelden?
 
Beste bodybuilders,

Ik ben op zoek naar een gespierde man die centraal wilt staan in een (vooral visuele) documentaire. Deze man moet (het liefst illegale) middelen gebruiken om zo gespierder te worden. De documentaire moet een dag uit het leven van deze persoon laten zien, maar dit dus vooral visueel. Een echt interview zal dus niet plaats vinden.

De film zal al in maart 2012 gedraaid moeten worden.

Alvast bedankt!
Anna

Ik zou gewoon een dealer en een underground lab opzoeken als je per se specifiek over het underground wereldje een docu wilt maken. Aan BB zelf is op zich eigenlijk niets UG aan.

En als je per se de eindgebruiker wilt tonen, laat dan duidelijk zien dat de illegale middelen maar een hulpmiddel zijn en geen magisch pilletje. Iemand die steroïden gebruikt moet harder trainen, méér eten, méér rusten, en méér opofferen. En het is ook niet noodzakelijk een obsessie, maar gewoon iets wat iemand als doel heeft in het leven, iets wat ze mooi vinden en ook willen bereiken.

Daarnaast kan je de wereld van naturel atleten laten zien, als je echt een breed beeld wilt tonen.

Jouw doel als documaker moet zijn om een genuanceerd beeld te laten zien. Daar mag sensatie in zitten, maar wel waarheidsgetrouw. Doe eens wat anders dan al je voorgangers, die alleen maar eenzijdige en kortzichtige beelden laten zien en een loopje nemen met de werkelijkheid.

Succes. :)
 
Wel even het resultaat uiteindelijk hier posten he
 
Back
Naar boven