XXL Nutrition

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

betteburgers

Novice
Lid geworden
13 jan 2015
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Hi mannen,

Voor Linda magazine, http://www.lindanieuws.nl ben ik zoek naar 5 a 6 gespierde mannen die anabolen gebruiken. Ik heb nu nog 2 mannen nodig. De foto is anoniem en je mag ook een andere naam gebruiken, alleen je rug wordt gefotografeerd en de foto mag je natuurlijk hebben. Deze wordt door een professionele Nederlandse fotograaf gemaakt. Daarnaast krijg je een telefonisch interview met Karin Kuijpers. Lifestylejournaliste voor magazines als Grazia, Linda, Financieel Dagblad, Audi Magazine etc. www.karinkuijpers.com.

Voorbeelden van eerdere interviews in de LINDA.

http://karinkuijpers.com/wp-content/uploads/2014/01/LIN106_kinderfeestje.pdf

http://karinkuijpers.com/wp-content/uploads/2014/01/LHO2_Hetero-acteurs.pdf

Je krijgt dus uiteindelijk een mooie professionele foto van jezelf, een kort interview en je reiskosten worden vergoed. Het interview zelf mag je nog nalezen als je er echt iets uit wilt hebben.
Als je interesse hebt, mail naar betteburgers@gmail.com met je gegevens, dan kan Karin Kuijpers je even bellen voor meer info.
 
shit! ik gebruik geen anabolen!!!:mad:
 
Laat me raden, het gaat artikel gaat over:

-Hoe slecht anabolen voor je gezondheid zijn;
-Mannen met een schijnbaar bekrompen zelfbeeld;
-Verslaving, als in anorexia alleen dan bodybuilding;
-Volac.
 
Laat me raden, het gaat artikel gaat over:

-Hoe slecht anabolen voor je gezondheid zijn;
-Mannen met een schijnbaar bekrompen zelfbeeld;
-Verslaving, als in anorexia alleen dan bodybuilding;
-Volac.

Nee, het is gewoon een stuk over waarom je het gebruikt. Hoeft helemaal niet negatief te zijn. Het mag ook humor hebben. Het is maar hoe je er zelf in staat.
 
inb4 shitstorm.
Weer geen vergoeding /out
 
Nee, het is gewoon een stuk over waarom je het gebruikt. Hoeft helemaal niet negatief te zijn. Het mag ook humor hebben. Het is maar hoe je er zelf in staat.

Ahaa, nou mag hopen dat het inderdaad anders is dan al die andere magazines die zulk soort interviews willen en het altijd laten uitdraaien op bovengenoemde punten.
 
Heb geen goeie rug..
 
Ik gebruik geen anabolen, maar ik heb wel een sexy rug. Mag ik toch op de foto?
 
Ik gebruik geen anabolen maar heb wel whey perfection gebruikt, kan je ook wel onder verboden middelen plaatsen.
 
gezien je in sommige jobs hierdoor mogelijk je positie/job kan verliezen, heeft je roddelblad echt geen schaamte? Nou, dan ik ook niet. Prepare for paintshop, want mn photoshop skills moet ik bijschaven.
 
gezien je in sommige jobs hierdoor mogelijk je positie kan verliezen, heeft je roddelblad echt geen schaamte?

Het is geen roddelblad. Het is de Linda, google het even. Staan ook genoeg mooie shoots in, goede fotografen, goede journalisten. Geen crap.
 
Ik gebruik geen anabolen maar heb wel whey perfection gebruikt, kan je ook wel onder nutteloze middelen plaatsen.

There. Fixed that for you.

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Waarom lijken mensen toch altijd maar aan te nemen dat 'die anaboluh jonguhs' wel eventjes gratis op de foto willen? Volgens mij betalen ze voor vrouwelijke modellen goudgeld.

Ik voel een zaakje geslachts-gerelateerde discriminatie.
 
Stats: V 1m70 70kg 10%

Goede stats. Misschien je eigen rug fotograferen?
 
Waarschijnlijk komt er geen artikel maar willen die vrouwen op de redactie gewoon ff lekker soppen op hun stoel zodat ze daarna weer leuk over vrouwenzaken die er niet toe doen kunnen schrijven.
 
Ahaa, nou mag hopen dat het inderdaad anders is dan al die andere magazines die zulk soort interviews willen en het altijd laten uitdraaien op bovengenoemde punten.

Hoeveel keer hebben we nu al "een objectief interview" gehad dat op sensatiejournalistiek uitdraaide gehad?
 
Het is geen roddelblad. Het is de Linda, google het even. Staan ook genoeg mooie shoots in, goede fotografen, goede journalisten. Geen crap.

Ja leuk, en dan zoek ik even de Linda op en is de hoofdpagina dat Beyonce niet zwanger is.

Roddelblad dus. Niet dat daar iets per se mis mee is, je moet je werknemers met iets betalen.

Waarom geen speciaal interview met personen op dit board met hogere studies? Cools, Galen, ikzelf, Bigcat...
'Anabolen' zijn namelijk een deel van medische wetenschap. Gaan je lezers alleen minder interessant vinden dan "agressieve opgespoten bodybuildjohnies spreken over levensgevaarlijke verslaving"...
 
Laatst bewerkt:
Voor bette burgers en karin kuiijpers kom ik me bed niet uit
 
Back
Naar boven