AndroidHealthClinic

Gezocht: goedkope toffe shirts

Bezoekers in dit topic

MrBusy

Novice
Lid geworden
11 nov 2015
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hey ik vroeg me af of er mensen zijn die weten waar ik een beetje toffe goedkope shirtjes kan bestellen. Nee aliexpress doe ik niet, valt meestal tegen.
Zelf vind ik de goedkope shirts van XXL nutrition fijn zitten en gaan lang mee en kosten maar 5 of 6 euro per stuk.

Ik gebruik ze voor het sporten en op het werk op de boot vandaar mijn intresse.

Dus, iemand tips?
 
Check eens asos.com en nlyman.com en dan vooral op de sales letten. Ook members.com, showroomprive.nl en outlet-avenue.com kun je leuke dingen scoren voor weinig ;)
 
Bedankt maar dat vind ik allemaal 10 x niks. En zijn een aantal sites waar je eerst noet aanmelden voordat je toegang hebt. Ik heb liever gewoon normale webshops zonder aanmeldverplichting.
 
Jack & Jones Tech sport ik altijd in, die standaard shirtjes kosten 10-13eu per stuk, prima kwaliteit en pasvorm, ook als je wat minder breed bent.
 
Bedankt maar dat vind ik allemaal 10 x niks. En zijn een aantal sites waar je eerst noet aanmelden voordat je toegang hebt. Ik heb liever gewoon normale webshops zonder aanmeldverplichting.
Ja wat wil je voor 6 euro man.
 
Jack & Jones Tech sport ik altijd in, die standaard shirtjes kosten 10-13eu per stuk, prima kwaliteit en pasvorm, ook als je wat minder breed bent.
Vind de kwaliteit van jack en jones persoonlijk helemaal niks... na 2 x wassen laat het vaak al ten wensen over.
 
Vind de kwaliteit van jack en jones persoonlijk helemaal niks... na 2 x wassen laat het vaak al ten wensen over.

Ligt aan het type dat je koopt, JJ Core is 10x niks, heb daar zelfs een shirt al van weggegeven want de pasvorm raakte er helemaal uit, JJ Tech & JJ Premium, niks mis mee.
 
Ligt aan het type dat je koopt, JJ Core is 10x niks, heb daar zelfs een shirt al van weggegeven want de pasvorm raakte er helemaal uit, JJ Tech & JJ Premium, niks mis mee.
Als een bedrijf en gradaties verkoopt dan vind ik het al erg. Waar sta je voor, kwaliteit of goedkoop... :/

Nee spelen ze even troep bij je binnen onder hun naam als je niets afweet van die gradaties. Rotzooi bedrijven zijn me dat.

Maar goed, de keuze is dan aan jullie. Ik wil aan zulke bedrijven niet meewerken.
 
Check eens asos.com en nlyman.com en dan vooral op de sales letten. Ook members.com, showroomprive.nl en outlet-avenue.com kun je leuke dingen scoren voor weinig ;)
Asos.com :clap:
 
Eigen merk shirts van Large vind ik zelf wel fijn en prima kwaliteit voor het geld: Roundneck - Two-Pack
Hebben nog wel eens kortingsacties van 10 - 15%.

Ze hebben ook shirts voor op de boot zie ik net:
103222a-emp.jpg
 
Back
Naar boven