MuscleMeat

Gezocht hardcore gym met zware gewichten.

Bezoekers in dit topic

firedsoul

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
16
Lengte
1m83
Ik woon in Omgeving Ede/Wageningen en ik train momenteel in Sjabbens in renkum. Helaas gaan de dumbbells hier maar tot 40 kg en de machines zijn ook allemaal te licht voor me geworden. Bankdrukken gaat ook maar tot 150 kg. Aangezien ik via de Dogcrapp methode train en het zeer belangerijk voor mij is steeds weer vooruit te gaan zoek ik een gym waar de dumbbells boven de 60 kg zijn en er genoeg platen zijn om op de bankdruk en de squat te laden.(voor de duidelijkheid dumbbells boven de 60 kg is ook zeer belangerijk voor me omdat ik heel erg veel werk met dumbbells) Een echte hardcore gym zoek ik dus. Heeft iemand enig idee of er eentje in mij omgeving is? Ben ook bereid met trein te reizen als de afstand nog maar te doen is... Ik wil later ook wedstrijden gaan draaien en steeds zwaarder kunnen gaan is heel belangerijk voor me en Sjabbens belemmert me daar op dit moment helaas in. Als iemand wat sportscholen zou kunnen noemen (mag van mij part zelfs een uur van me vandaan zijn) Zou geweldig zijn.

nevermind al eentje gevonden door Benni , Bedankt nog :D

Multisports in Arnhem :)

Cool!
Ik geef mijn sportschool nog hooguit een jaartje en daarna verkas ik naar een echte BB-gym. Onze dumbbells gaan tot 40 en daar zit ik bijna weer op. Ik ben eveneens een groot fan van dumbbells! ;)

Succes in ieder geval.

Cool!
Ik geef mijn sportschool nog hooguit een jaartje en daarna verkas ik naar een echte BB-gym. Onze dumbbells gaan tot 40 en daar zit ik bijna weer op. Ik ben eveneens een groot fan van dumbbells! ;)

Succes in ieder geval.

Zoek nog wel een trainingspartner als je ooit overstapt en multisports overweegt gimme a pm ;)

Zoek nog wel een trainingspartner als je ooit overstapt en multisports overweegt gimme a pm ;)

Cool!:D
Maar eh, 4 keer in de week een retourtje Amsterdam-Arnhem....dat moet dan nog even wachten tot ik m'n eigen helicopter heb en zo heen en weer kan vliegen.. ;)

Back
Naar boven