Fitness Seller

Gezocht: iemand met Bigorexia

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

lfmvl

Novice
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
3
Waardering
0
Hi allemaal! Ik ben bezig met mijn afstudeerproductie, en daarvoor zou ik graag iemand spreken die zó verslaafd is aan sporten en daarom aan bigorexia lijdt. Mijn productie wordt nergens gepubliceerd en is alleen voor de ogen van mijn examinatoren bestemd. Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen! Ben of ken jij dus iemand met Bigorexia? Stuur mij dan even een berichtje. Thanks!
 
Definitie van bigorexia?
 
Zo verslaafd aan het kweken van spieren, dat je sociale leven eronder lijdt
 
Probeer Leroy Kakiay anders eens te contacten. Die gozer voldoet aan die definitie en is sowieso nooit te beroerd om over zichzelf te praten.
Thanks! Ken je toevallig ook een vrouw die aan de definitie voldoet?
 
iemand die toegeeft bigorexia te hebben heeft geen bigorexia

je zal nooit iemand vinden :(
 
Ik had een soort van bigorexia...
4+ uur per dag info zoeken over bodybuilding/fitness/voeding
5 dagen pw trainen, stressen als je een training mist.
Meal timing van om de 2-3 uur. Stressen als ik me maaltijden niet kan eten door werk. Niet weg gaan zonder meals
Niet zien hoe groot je bent..
etc..
 
Ik had een soort van bigorexia...
4+ uur per dag info zoeken over bodybuilding/fitness/voeding
5 dagen pw trainen, stressen als je een training mist.
Meal timing van om de 2-3 uur. Stressen als ik me maaltijden niet kan eten door werk. Niet weg gaan zonder meals
Niet zien hoe groot je bent..
etc..

klinkt bekend :P
 
Ik had een soort van bigorexia...
4+ uur per dag info zoeken over bodybuilding/fitness/voeding
5 dagen pw trainen, stressen als je een training mist.
Meal timing van om de 2-3 uur. Stressen als ik me maaltijden niet kan eten door werk. Niet weg gaan zonder meals
Niet zien hoe groot je bent..
etc..

Hebben we dat niet allemaal?
 
bigorexia is a word used by the lazy do describe the dedicated!!112!2een@3!@twee!@@#drietweeBOH1!!@1

rich-piana-whatever-it-takes.jpg
 
Bigorexia is volgens de omgeving grote gespierde armen hebben, terwijl je zelf in de spiegel latjes ziet. Ik denk dat veel mensen op dit forum het verschijnsel wel kennen.
 
Hebben we dat niet allemaal?
Nee hoor, ik ga gewoon 3 x in de week naar de gym om mezelf in shape te houden. Maar dat doen "de echte" veel beter natuurlijk. Soms eet ik weleens een magnum terwijl het geen cheat day is :x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven