Fitness Seller

Gezocht: iemand met bigorexia

Bezoekers in dit topic

lol,een beetje bodybuilder is :

A :zo narcistisch als de pest, spiegelbeeld = :wanker:

B: bigorexia is his middle name

C: zijn gewoon uitzonderlijk knappe kerels,tenminste als ze richting de 1.92 en 125kg gaan,

de rest zijn smerige ecto's

Ik ben geen ecto!!!!! :mad: smerig wel
 
Beste bodybuilder of krachtsporter,

Ben je bezorgd dat je onvoldoende gespierd of te klein bent en ben je veel bezig met bodybuilding of gebruik je anabole steroïden? Dan kan het zijn dat je bigorexia hebt.

Er is momenteel weinig aandacht voor terwijl er veel mannen zijn die last hebben van bigorexia. Om het meer onder de aandacht te brengen, schrijf ik er een reportage over. Daarvoor zoek ik iemand met bigorexia die zijn verhaal wilt doen.

Ben jij die persoon? Stuur mij dan een persoonlijk bericht.

Joehoe! :wave2:

Soms denk ik dat mijn anabolen gebruik te wijten is aan het gegeven dat ik in mijn pre kleuter fase al in aanraking ben gekomen met Asterix & Obelix en geobsedeerd ben geraakt door die pot met toverdrank.
 
Joehoe! :wave2:

Soms denk ik dat mijn anabolen gebruik te wijten is aan het gegeven dat ik in mijn pre kleuter fase al in aanraking ben gekomen met Asterix & Obelix en geobsedeerd ben geraakt door die pot met toverdrank.
Lekkerdier :heart:
 
Joehoe! :wave2:

Soms denk ik dat mijn anabolen gebruik te wijten is aan het gegeven dat ik in mijn pre kleuter fase al in aanraking ben gekomen met Asterix & Obelix en geobsedeerd ben geraakt door die pot met toverdrank.
Obelix vind ik meer wat voor dikke powerlifters. Ik droom er nog elke nacht van om Terminator te worden.
giphy.gif
 
Terminator met de broek van Obelix?
 
Kappen, ik ben erg visueel ingesteld. Staat-ie daar met zijn boek onder zijn oksels en zijn helmpje: I’ll be back....:roflol:
 
Obelix vind ik meer wat voor dikke powerlifters. Ik droom er nog elke nacht van om Terminator te worden.
giphy.gif

Dan ben je toch gewoon the Terminator? This is internet man, LEEF je droom!!

Groetjes,
Obelix
 
  • Like
Waarderingen: BB_
I’ll be back, everzijn.....
 
Ik weet wel een kangoeroe met bigorexia, of heet het dan kangorexia:
 
Back
Naar boven