AndroidHealthClinic

Gezocht: jonge mannen (18-28) voor Programma TRUE SELFIE

Bezoekers in dit topic

True Selfie

Novice
Lid geworden
6 okt 2017
Berichten
1
Waardering
0
Wellicht een beetje een gekke plek om mijn oproep te plaatsen, maar niet geschoten is altijd mis. Op social media laten veel jongeren alleen de mooiste en meest blije versie van zichzelf zien. Maar achter die ‘perfecte plaatjes’ gaat soms ook verdriet en eenzaamheid schuil. Hier wordt niet of nauwelijks over gesproken. Het nieuwe BNNVARA televisieprogramma ‘True Selfie’ doorbreekt dit taboe. Bij True Selfie geven jongeren (18-28) met depressieve gedachten een indringend kijkje in hun leven. Dit doen ze door zichzelf en hun leven te filmen. En zij krijgen de kans een ‘life changing’ traject te volgen onder begeleiding van een deskundig psycholoog.

Op dit moment hebben we al genoeg vrouwelijke deelnemers, maar zoeken we nog jonge mannen. Vandaar dat ik op plekken zoals deze, waar veel mannen komen, ook mijn oproep plaats. Voel je je aangesproken? En wil je meer weten? Stuur dan een mailtje met je gegevens en je verhaal naar trueselfie@simpelmedia.nl of laat je gegevens hier achter: BNNVARA - BNNVARA Jouw informatie wordt in vertrouwen behandeld. Informeren is altijd vrijblijvend. Na meerdere gesprekken en wederzijdse interesse kan een deelname tot stand komen.
 
Op de site staat 18-30 jaar en niet tot 28 jaar. Het begint gelijk al met leugens :mad:
 
Jullie staan niet open voor 40 + 'ers ?

Ik wil mijn verhaal ook wel doen, ik heb veel pijn en verdriet (hulp van een spiegoloog zou ik ook wel willen).
Misschien even een Pb ?
 
Alleen als paardebek en die Heidebrand verdwijnen overweeg ik een selfie.
 
Sophie en die ene die in playboy stond waar niks van werd verkocht. Weet haar naam niet. Godsgruwelijk irritant.
 
‘life changing’ traject volgen onder begeleiding van een deskundig psycholoog.

ik word iedere vrijdagavond behandelt door 2 deskundige psychologen

Ben en Jerry's
 
Social media is voor homo's.
 
Als het niet van de VARA was zou ik het overwegen
 
Ik word altijd depressief als ik mijn verrotte kop op selfies zie
 
Back
Naar boven