Fitness Seller

Gezocht kandidaten voor opleiding piloot!

Bezoekers in dit topic

Suat

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2004
Berichten
3.392
Waardering
7
Beste leden,

Ik ben serieus op zoek naar kandidaten die een opleiding piloot willen volgen.

PM me voor serieuze reacties aub.

Nadere uitleg wordt in PM uitgewisseld.
 
gewoon ff een vraagje:

hoeveel moet zo'n opleiding dan wel niet kosten? ik weet dat het een dure grap is
 
Niets, wordt achteraf van je loon ingehouden als je piloot bent. Komt wel neer op bijna 2 ton volgens mij.
 
Waar haal je dat vandaan? opleiding tot verkeerspiloot kost rond de €100K dacht ik en
er bestaan speciale leningen voor. Die los je dan af met je salaris als je eenmaal een baan hebt.
Het wordt naar mijn mening niet ingehouden op je loon.

Vroeger wilde ik altijd wel piloot worden maar had op vwo geen natuurkunde dus toen hield het op. Had wel bij de luchtmacht kunnen solliciteren omdat ze daar die eis niet hebben maar ja.

waarom vraag je dat via deze weg suat. er zijn toch vacaturebanken op het internet?
 
Ik wil al mijn mogelijkheden benutten, bro.
 
september is toch al weer gepasseerd niet...
 
Meer informatie volgt. Ik moet me nog verder verdiepen in de materie van het project waaraan ik mee doe.
 
Tis toch niet een verkorte opleiding om straks een, van tevoren bepaald, doel te raken he.;):D

OT:
Wat zijn de eisen eigenlijk voor de opleiding? Wis B en natuurkunde toch minimaal?
 
Hahaha...ik moest 2x lezen voordat ik het begreep. Die was leuk! :)
Maar met oprechtheid kan ik antwoorden; tuurlijk nietttt :D
 
lol, ga je een inkoopactie doen ofzo van pilotendiploma's :roflol:

Ik wou eerst ook piloot worden, maar ik zie er niet echt toekomst in... (sowieso aanbod werk en je kunt niet snel bij de grotere maatschapijen als KLM oid aan de bak, of je moet zo'n k*tpropellor ding willen vliegen :D)
 
Tis toch niet een verkorte opleiding om straks een, van tevoren bepaald, doel te raken he.;):D

OT:
Wat zijn de eisen eigenlijk voor de opleiding? Wis B en natuurkunde toch minimaal?

Jah op HAVO niveau.

EPST.nl
 
ik wou al piloot worden sinds ik 12 was, maar het leger moest mij niet hebben.

Waar gaat dit topic nu over? Ik ben geinteresseerd maar geloof er niet te veel van.
 
lol, ga je een inkoopactie doen ofzo van pilotendiploma's :roflol:

Ik wou eerst ook piloot worden, maar ik zie er niet echt toekomst in... (sowieso aanbod werk en je kunt niet snel bij de grotere maatschapijen als KLM oid aan de bak, of je moet zo'n k*tpropellor ding willen vliegen :D)

Bij KLM is juist heel veel werk alleen zul je de opleiding bij hun zelf moeten volgen.
 
hmmm heb de opleidingen niet en eeuh ben al bijna bejaard....
 
Lijkt me prachtig,lekker vliegen langs de boulevard met een biertje in je klouwen.
Wat wil een mens nog meer.
 
beetje erg beknopte informatie zo. Misschien kun je beter wat meer (globale) informatie hier posten. Nu wek je meer vragen op dan eigenlijk interesse.
 
Waar haal je dat vandaan? opleiding tot verkeerspiloot kost rond de €100K dacht ik en
er bestaan speciale leningen voor. Die los je dan af met je salaris als je eenmaal een baan hebt.
Het wordt naar mijn mening niet ingehouden op je loon.

Vroeger wilde ik altijd wel piloot worden maar had op vwo geen natuurkunde dus toen hield het op. Had wel bij de luchtmacht kunnen solliciteren omdat ze daar die eis niet hebben maar ja.

waarom vraag je dat via deze weg suat. er zijn toch vacaturebanken op het internet?

Open dag pilotenopleiding KLM.
 
Verboden te ronselen voor de Jihad hier!!!
 
ik had het wel willen doen maar ben spijtig genoeg bijziend
ben ondertussen ook al vier jaar ver in huidige studie en heb geen zin om te herbeginnen met iets anders :D
 
Back
Naar boven