MuscleMeat

Gezocht: lift Nijmegen - Mechelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 UUR wtf? :eek:

Jonko woont 1:15 min treinen zuidelijker, en ik ben met 3 uur treinen al in Antwerpen:scratch:
 
gelukkig staat mn vrouwtje me op te wachten op et station in mechelen, en krijg ik bij haar thuis aangekomen een uitgebreide massage enzo.

haha natuurlijk jongen :rolleyes:
 
kan je niet tellen dan? 1u + 3u is 4u :roflol:

Ik kan prima tellen. Maar vind het apart dat zijn verbinding blijkbaar zo ****ed is dat ik er net zo lang over zou doen terwijl ik een flink eind noordelijker woon. En vanaf Antwerpen CS kan iemand hem toch wel ff op komen pikken of wat?
 
Ik kan prima tellen. Maar vind het apart dat zijn verbinding blijkbaar zo ****ed is dat ik er net zo lang over zou doen terwijl ik een flink eind noordelijker woon. En vanaf Antwerpen CS kan iemand hem toch wel ff op komen pikken of wat?

de trein gaat eerst naar den bosch, dan amsterdam, daar overstappen naar mechelen
 
antwerpen of mechelen maakt niet uit, trein uit amsterdam gaat tot brussel en stopt in mechelen, dus geen extra overstap en met de trein even snel als met de auto
 
haha, pech voor jonko lijkt me.

hahaha, zeker pech voor Jonko, voor hem wordt het een avondje cranking :roflol:

cranking.gif
 
Brutal long-distance relationship
 
Ik ben vanaf Zwolle al meerdere keren in 3 uurtjes naar Antwerpen geknald met me maten. Was geloof ik over Rotterdam en Roosendaal ofzo.

Najah, succes ermee. Auto huren misschien?
 
Ik ben vanaf Zwolle al meerdere keren in 3 uurtjes naar Antwerpen geknald met me maten. Was geloof ik over Rotterdam en Roosendaal ofzo.

Najah, succes ermee. Auto huren misschien?

hij heeft geen rijbewijs ;)

net gezien dat hij naar eindhoven 1u trein moet nemen en is voor mij 1u met de auto, maar dat wil meneer dan weer niet ???
 
Vroeger, toen ik nog 22 was, dan deed ik dat nog allemaal met de fiets
 
hij heeft geen rijbewijs ;)

net gezien dat hij naar eindhoven 1u trein moet nemen en is voor mij 1u met de auto, maar dat wil meneer dan weer niet ???

Dat wordt aan je pieletje trekken jonko! :rolleyes:
 
Van maastricht uit gaan ook treinen naar Belgie. Is dat niet korter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven