XXL Nutrition

Gezocht: M/V-Bodybuilders voor Show / Artistiek project

Bezoekers in dit topic

OA1

Novice
Lid geworden
17 dec 2014
Berichten
6
Waardering
0
Gezocht: M/V-Bodybuilders voor Show / Artistiek project

Beste ,

Mijn naam is Oliver Alex en ik werk momenteel aan een audiovisuele show. Ik studeer bijna af aan de Kunstacademie van Antwerpen.

Zoals u weet is het menselijk lichaam een kunstwerk maar ook een machine op zich (cfr. biomechanica).
Tegelijkertijd maken we ook deel uit van de machine die de samenleving is.

Voor mijn project ben ik op zoek naar een pronkvoorbeeld van een menselijke machine: twee bodybuilders (1 man + 1 vrouw). Regio Antwerpen.

De bedoeling is dat een dame en heer gedurende 1 muzieknummer (genre minimale techno +- 3 minuten) de mechaniek van het lichaam komen tonen. Dit is nog vrij in te vullen en zal sober zijn, met vooral klassieke bewegingen die bij bodybuilding-shows voorkomen maar kan ook artistiek/Spartaans ingevuld worden (Google bvb 'Biomechanics' van Meyerhold). Publiek van 200 tot 400 personen.
De vertoningen vinden plaats op 28 februari en 1 mei 2015 in Antwerpen.

Kan u mij helpen ?

Een man en vrouw die inter-ageren zou ideaal zijn. Een beetje artistieke voeling is zeker ook op zijn plaats. Leeftijd of ervaring spelen geen rol -> motivatie wél.

Stuur me een mailtje op oliveralexmusic@gmail.com en we praten voort. Graag ook een beetje ervaring en een foto.

Gegeven dat het een kunstproject is, zijn de middelen beperkt maar ik voorzie zeker een onkostenvergoeding en we kunnen 'erover klappen'. Ik zorg ook voor vrijkaarten voor de voorstellingen voor uw familie en vrienden.

Thematiek: Mijn project draait om machines en de bewegingen/geluiden die ze maken. Zo heb ik allerhande machines uit de 19e eeuw gefilmd zoals stoommachines en weefgetouwen. De menselijke machine mag natuurlijk niet mankeren in mijn project.

Met Dank,

Oliver Alex
 
Wij hebben wel iemand op het forum die dit kan. Leroy!

hij is echter wel redelijk beroemd inmiddels. Dus het kan zijn dat hij geen tijd heeft.
 
Ik zou Stunna een PM sturen, die is hier denk ik wel in geinteresseerd.
 
Halfnaakt 2 dagen lang tegen een andere vrouw aanrijden mèt onkostenvergoeding!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hiep hiep hoera voor kunstsubsidies!
 
Hallo, ik wil graag poseren voor je artistiek project! Graag zou ik gecast willen worden! Ik ben een winner.

Hier wat foto's uit mijn portfolio:
of8xab.jpg



Ook een pak staat mij goed:
idgefp.jpg


En ik heb zelfs speciaal een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kVYJCtWxuYc

Ik hoop snel van u te horen!


Groet,
Leroy Kakiay (aka 'Loco-lolo')



PS ik ben beroemd.
 
Ik ben zeer geïnteresseerd. Dit klinkt als een schitterend project.

Echter heb ik nooit eerder aan professionele shoots of andere projecten meegedaan.
Ik kan ik op dit moment nog geen portfolio met foto's laten zien dus ik kan het begrijpen als uw de voorkeur geeft aan een ervaren professioneel model, maar ik hoop dat u mij toch een kans wil gunnen.
 
Laatst bewerkt:
Leroy, vergeet niet de foto uit je meest recente shoot
 
Hallo allemaal ; sorry voor de kleine vertraging, ik kreeg geen melding van de antwoorden. Ik neem asap contact op!
 
Hallo allemaal ; sorry voor de kleine vertraging, ik kreeg geen melding van de antwoorden. Ik neem asap contact op!

Hallo, Dat is goed nieuws! Ik begon al ongerust te worden.

Ik hoor graag van u!
 
Hallo allemaal ; sorry voor de kleine vertraging, ik kreeg geen melding van de antwoorden. Ik neem asap contact op!

Beste

Ik heb niet de mogelijkheid gehad om mijn antwoord te sturen.

Ik weet niet hoe ik mijn fotos moet linken, ik ken weinig van pc's, maar mijn fotos kunnen wel gevonden worden als U mijn andere bijnaam "Blue waffle" in google-afbeeldingen intypt. Dit omdat ik van origine Luiks ben en de wapenschild-kleur van Luik blauw is.


Mvg

Angelo "Blue Waffle" Calyptus
 
Een goede vriend van me is echt een machine en misschien geinteresseerd.

Hier een foto van zijn laatste shoot voor een tijgerbalsem reclame is dit het soort machine waar jullie naar zoeken? hij is ongeveer 2m en 200kg
5909173692_d764be7306.jpg
 
Beste

Ik heb niet de mogelijkheid gehad om mijn antwoord te sturen.

Ik weet niet hoe ik mijn fotos moet linken, ik ken weinig van pc's, maar mijn fotos kunnen wel gevonden worden als U mijn andere bijnaam "Blue waffle" in google-afbeeldingen intypt. Dit omdat ik van origine Luiks ben en de wapenschild-kleur van Luik blauw is.


Mvg

Angelo "Blue Waffle" Calyptus

Mooie poses man!
 
Back
Naar boven