XXL Nutrition

Gezocht: M/V-Bodybuilders voor Show / Artistiek project

Bezoekers in dit topic

OA1

Novice
Lid geworden
17 dec 2014
Berichten
6
Waardering
0
Gezocht: M/V-Bodybuilders voor Show / Artistiek project

Beste ,

Mijn naam is Oliver Alex en ik werk momenteel aan een audiovisuele show. Ik studeer bijna af aan de Kunstacademie van Antwerpen.

Zoals u weet is het menselijk lichaam een kunstwerk maar ook een machine op zich (cfr. biomechanica).
Tegelijkertijd maken we ook deel uit van de machine die de samenleving is.

Voor mijn project ben ik op zoek naar een pronkvoorbeeld van een menselijke machine: twee bodybuilders (1 man + 1 vrouw). Regio Antwerpen.

De bedoeling is dat een dame en heer gedurende 1 muzieknummer (genre minimale techno +- 3 minuten) de mechaniek van het lichaam komen tonen. Dit is nog vrij in te vullen en zal sober zijn, met vooral klassieke bewegingen die bij bodybuilding-shows voorkomen maar kan ook artistiek/Spartaans ingevuld worden (Google bvb 'Biomechanics' van Meyerhold). Publiek van 200 tot 400 personen.
De vertoningen vinden plaats op 28 februari en 1 mei 2015 in Antwerpen.

Kan u mij helpen ?

Een man en vrouw die inter-ageren zou ideaal zijn. Een beetje artistieke voeling is zeker ook op zijn plaats. Leeftijd of ervaring spelen geen rol -> motivatie wél.

Stuur me een mailtje op oliveralexmusic@gmail.com en we praten voort. Graag ook een beetje ervaring en een foto.

Gegeven dat het een kunstproject is, zijn de middelen beperkt maar ik voorzie zeker een onkostenvergoeding en we kunnen 'erover klappen'. Ik zorg ook voor vrijkaarten voor de voorstellingen voor uw familie en vrienden.

Thematiek: Mijn project draait om machines en de bewegingen/geluiden die ze maken. Zo heb ik allerhande machines uit de 19e eeuw gefilmd zoals stoommachines en weefgetouwen. De menselijke machine mag natuurlijk niet mankeren in mijn project.

Met Dank,

Oliver Alex
 
Wij hebben wel iemand op het forum die dit kan. Leroy!