XXL Nutrition

Gevonden Gezocht mannelijke modellen/candyboys (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Rebeccafitlou

Novice
Lid geworden
19 nov 2015
Berichten
3
Waardering
0
Een groot 18+ evenement zoekt covermodellen man/vrouw

Wij zoeken mensen met een regelmatig gezicht, een mooie huid, verzorgd haar en een geproportioneerde lichaam. Een atletische spierbouw en sixpack zijn een pre. Niet bang om naakt te zijn is een vereiste. Met andere woorden: wij zijn op zoek naar mooie en fotogenieke fitnessmodellen voor een fotoshoot en evenementen host. Zend met je aanmelding een aantal recente foto's mee, voorzien van je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en je confectiematen inclusief schoenmaat. Eén close-up van je gezicht plus twee foto's waar je geheel op staat in lingerie/onderbroek en/of naakt, bikini/zwembroek of in trainingskleding waarop je lichaam goed te zien is. Kijk altijd in de camera en poseer als een model. Je mag je spieren aanspannen maar neem geen bodybuildingposes aan. De ingestuurde foto's worden vertrouwelijk behandeld en alleen door de staf van onze organisatie bekeken. Ze worden in geen geval gepubliceerd, verspreid of openbaar gemaakt. Over de uitkomst wordt niet gediscussieerd. Gelet op de grote hoeveelheid aanmeldingen krijg je alleen bericht als je in aanmerking komt voor model. De foto's van de nieuwe fotoshoot worden uitsluitend gebruikt voor publicatie van het evenement. In het geval deze niet beantwoorden aan de kwaliteitsstandaard die wij aanhouden, behoud Onze organisatie het recht om de foto's niet te publiceren. Als model ben je immers de blikvanger van het evenement. Stuur je gegevens naar rebeccafitlou@gmail.com t.a.v. Rebecca mcclaren
 
leroy kom er maar in
 
Niks voor Leroy Kakiay?
 
Wie plaatst pics van rebecca? krijgt er een like voor terug!
 
'Gelet op de grote hoeveelheid aanmeldingen'
Yeah right...

Heb alleen maar bodybuildingposes dus kom niet in aanmerking, jammer man.
 
vraag je moeder maar
 
'Gelet op de grote hoeveelheid aanmeldingen'
Yeah right...

Heb alleen maar bodybuildingposes dus kom niet in aanmerking, jammer man.


Als dat het enige is waar jij tegen aan loopt zorg ik er voor dat je persoonlijk bericht krijgt van mij.
 
Ik ben geïnteresseerd. Ik ben 63 jaar oud, heeft u een salarisindicatie voor mij?

Waarschijnlijk moet je eerst een blauw pilletje nemen dan...
 
did not read

Wat is een candyboy?
 
Back
Naar boven