Fitness Seller

bewerkt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stevan93

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2012
Berichten
54
Waardering
2
Lengte
1m98
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
bewerkt
 
Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Laag vp is een relatief begrip, imo is laag 4 tot 6%, en denk dat jullie meer 8 tot 10% zoeken.

Verder leuk initiatief en succes.
 
Wat is hoog Nivo bb?

Heb je het dan over A atleten?
 
bewerkt
 
Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
The Novice
Vp rond de 8-9% is voldoende, verschilt uiteraard ook weer per persoon.

Pillz
Nee, ik doel meer op hoge vvm en goede lichaamsverhouding.

Is een goeie kop ook vereist? Dan vallen TheNovice en Pillz namelijk af en zal ik me bij deze aanmelden :D

Edit: Ik zie net zonder kop.. Voelt dan net een beetje als zo'n voeten of handenmodel.. :roflol:
 
bewerkt
 
Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Vonk is hier wel uitermate geschikt voor :kiss: Als jullie beschikken over een XXL maat
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
To be honest vind ik een webshop waar gewoon ook gezichten op staan, dus een compleet model, veel aantrekkelijker dan een webshop met allemaal foto's waar ze de koppen vanaf hebben gehakt. Het werkt ook een beetje zo qua marketing, men wil zich vaak vergelijken/meten met iemand die dat zo aan heeft. Zonder hoofd is er veel minder dat gevoel.

Hoe denk je dat instagram eruit zou zien zonder hoofden? En denk je dat het dan net zo populair zou zijn geworden?

Just my 2 cents natuurlijk :D
 
bewerkt
 
Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het delen van je denkwijze.
Persoonlijk denken wij zelf dat het bindend wordt zodra er één model gebruikt wordt voor de verkoop kleding.
Op de home page zullen uiteraard wel modellen verschijnen die er in het geheel opstaan.
Om het even duidelijk te omschrijven:
We proberen te voorkomen dat mensen één persoon koppelen aan het merk.

Dus daarom neem je meerdere modellen.. Een shredded mofo in M size.. Een fucking buff kerel met XXL size.. Een bruine.. Een witte.. etc.. Zo kun je altijd wel relateren met een model.. Maar again just my 2 cents, als ik bekijk hoe grote fashion retailers dit doen.. Sports fashion is niet anders in de denkwijze van mensen..
 
pm gestuurd
 
Back
Naar boven