AndroidHealthClinic

Peiling Gezocht: onzekere spierbundels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neeltje

Novice
Lid geworden
18 mei 2018
Berichten
4
Waardering
0
Hoi!

Voor een videoserie over mentale gezondheid bij jongeren ben ik op zoek naar een man die onzeker is over zijn lichaam en als gevolg daarvan obsessief spieren probeert te kweken. Ik wil graag meer leren over het lichaamsbeeld van mannen, hoe zij het schoonheidsideaal voor mannen ervaren en wat ze allemaal doen om aan dit ideaal te voldoen.

Dit format wordt gerealiseerd door Doclines, een productiehuis dat bekend is van o.a. Het beste voor Kees (2014). Met vooruitstrevende, taboedoorbrekende content willen wij het maatschappelijke debat over geestelijke gezondheid aanwakkeren. Herken jij je in deze oproep, en wil je hier (vrijblijvend) met mij over praten? Mail mij dan op neeltje.walgien@gmail.com. Ik hoor graag van je!

X
 
F96F0DFD-C7A8-489F-94E9-F71F758DAFF8.jpeg

4941E4EE-8D6D-4748-866E-A33C494ADC9D.jpeg
 
Effe het stereotype beeld schetsen van de onzekere spierbundel met zijn kleine piemel. Is er niks positiever dat je over krachtsport kunt vertellen?
 
Oh jammer, ik dacht dat dit weer een muscle worship oproep was :(
 
Effe het stereotype beeld schetsen van de onzekere spierbundel met zijn kleine piemel. Is er niks positiever dat je over krachtsport kunt vertellen?
Ik krijg toch wel de indruk dat dit een serieuzer onderzoek is wat vooral ook wilt kijken naar de oorzaak van onzekerheid en body dismorphia bij mannen, als een gevolg van sociale druk
 
Ik wil wel graag de nieuwe Kees worden. Ik kan ook vrij goed op bepaalde bevolkingsgroepen schelden. Neem maar contact op bij interesse.
 
Tot welke leeftijd tel je nog als jongere?
 
Ik krijg toch wel de indruk dat dit een serieuzer onderzoek is wat vooral ook wilt kijken naar de oorzaak van onzekerheid en body dismorphia bij mannen, als een gevolg van sociale druk
Heb toevallig net met haar gesproken, gaat inderdaad over taboes, body dysmorphia, de mannen kant van het fysiek ideaalbeeld en sport obsessies en dergelijke.
Hartstikke prima om aan mee te doen en Neeltje is super vriendelijk.

Best aan aanrader om eens je concerns te kunnen ventileren.
 
Is dit niet wat achterhaalt (no offence)?

Ik hoor lees en hoor steeds meer verhalen dat men obsessief succesvol willen worden en dat de machocultuur aan het verdwijnen is en dus ook het probleem wat je aan wil kaarten?

- Op dit forum word meermaals benoemd dat vrouwen succes (vooral financieel) kiezen boven spieren, dus dat lijkt mij dan het nieuwe 'sexy' :D
- Burnouts onder jongeren doordat ze erachter komen dat je niet slapend rijk kunt worden (even kort door de bocht)
- Het programma scheefgroei waar je ziet dat 9 van 10 kinderen van rond de 12 jaar op de vraag: 'wat wil je later worden' iets roepen met 'succes' of 'geld'. 20 jaar geleden was dit piloot/brandweerman (macho).

Wel benieuwd naar het eindresultaat natuurlijk! Vergeet die niet hier te posten Neeltje :D
 
Back
Naar boven